2 delt sofa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. september 2010

Bebsen

Kan du måske skaffe lidt mål på den?

Mvh Ida.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

MissGeoh

Bebsen skriver:

Kan du måske skaffe lidt mål på den?

Mvh Ida.

Puha det bliver lidt svært. 

Jeg har ledt efter info på den på nettet, men kan desværre ikke finde noget som helst på den desværre.

I er velkomne til at komme og se den.

Anmeld

13. september 2010

MissGeoh

Sælges nu til 1000 kr.

Anmeld

13. september 2010

Bebsen

Ihh, det er lidt en skam du ikke kan finde mål på den, du kan vel ikke komme i kælderen og måle den?

For det er lidt langt at køre fra Djursland og se på den/måle den, hvis den er for stor...

Anmeld

13. september 2010

MissGeoh

Bebsen skriver:

Ihh, det er lidt en skam du ikke kan finde mål på den, du kan vel ikke komme i kælderen og måle den?

For det er lidt langt at køre fra Djursland og se på den/måle den, hvis den er for stor...

Jeg kan desværre ikke. Men i kunne jo komme og købe den, og så tage den med, og hvis den så ikke passede, så kunne i jo sælge den? Hold fast jeg er fuld af gode ideer. Hehe

Anmeld

13. september 2010

Bebsen

Hehe ja du er da fuld af gode ideer

Det ville sådan set os være en fin løsning, MEN, jeg har ingen kæreste og skal derfor "leje" en kammerat til at slæbe OG skal ud og låne bil med træk, da min egen ikke har træk og også leje trailer, så det ville være en lidt "omstændig" omgang hvis den alligevel ikke kan bruges...

Anmeld

13. september 2010

MissGeoh

Bebsen skriver:

Hehe ja du er da fuld af gode ideer

Det ville sådan set os være en fin løsning, MEN, jeg har ingen kæreste og skal derfor "leje" en kammerat til at slæbe OG skal ud og låne bil med træk, da min egen ikke har træk og også leje trailer, så det ville være en lidt "omstændig" omgang hvis den alligevel ikke kan bruges...

Puha, ja det kan jeg godt se er noget af en omgang der skal til. Jeg kan se om jeg kan skaffe målene på sofaen, men jeg vil ikke love noget.

Anmeld

15. september 2010

lulleh

MissGeoh skriver:

Rigtig fed sofa sælges da kæresten og jeg skal flytte sammen, og vi bruger mine sofaer.

Sofaen er 2 delt, og den lange del er på billedet, og så er der også en kort del der kan sættes på og så fungere den næsten som en hjørnesofa.

De 2 nederste billeder er af hvor sofaen er sat sammen i de 2 dele.

Har kun billede af den ene halvdel (lange del) som vi har lånt fra nettet da der ikke er mulighed for at vi kan tage nye billeder af den lige nu da den er pakket inde i kælderen.

Den trænger til at blive renset (med sæbespåner) og så er den faktisk så god som ny.

Nypris 13.995 kr.

Sælges til 2000 kr. Eller kom med et bud. 

heej .
- hvor kommer du fra ? og koster den stadig 1000 kr ? 

Marie Louise

Anmeld

15. september 2010

MissGeoh

lulleh skriver:

heej .
- hvor kommer du fra ? og koster den stadig 1000 kr ? 

Marie Louise

Jeg bor i Fredericia.

Ja den koster stadig 1000 kr.

Anmeld

3. oktober 2010

MissGeoh

OP..

& en lille OBS!!

Jeg er ved at rense sofaen og den bliver bare rigtig flot. Så god som ny!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.