2 delt sofa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.843 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. september 2010

MissGeoh

Rigtig fed sofa sælges da kæresten og jeg er flyttet sammen og har købt ny.

Målene på den til højre er 246 cm i længden og 75 cm til højre og 126 cm til venstre

Den trænger til at blive renset (med sæbespåner) og så er den faktisk så god som ny.

(OBS!!! JEG ER VED AT RENSE DEN!)

Nypris 13.995 kr.

Sælges nu til 1000 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

JVIHJSH

Den ser godt nok rigtig lækker ud. Ærgeligt at jeg ikke er på udkig efter en sofa

Anmeld

10. september 2010

MissGeoh

Ja den er bestemt også rigtig lækker.

Ja det var da ærgeligt må jeg sige.  

Anmeld

10. september 2010

MissGeoh

Ja den er bestemt også rigtig lækker.

Ja det var da ærgeligt må jeg sige.  

Anmeld

10. september 2010

marhemor

Synes også at den ser totalt fed ud..., men vi har næsten lige købt ny sofa

Anmeld

10. september 2010

mortilfreja

MissGeoh skriver:

Rigtig fed sofa sælges da kæresten og jeg skal flytte sammen, og vi bruger mine sofaer.

Sofaen er 2 delt, og den lange del er på billedet, og så er der også en kort del der kan sættes på og så fungere den næsten som en hjørnesofa.

Har kun billede af den ene halvdel (lange del) som vi har lånt fra nettet da der ikke er mulighed for at vi kan tage nye billeder af den lige nu da den er pakket inde i kælderen.

Den trænger til at blive renset og så er den faktisk så god som ny.

Nypris 13.995 kr.

Sælges til 2000 kr. Eller kom med et bud. 

Super fed.. Lige hvad jeg havde i tankerne... Er nemlig på udkig efter en ny sofa..

Hvor er den købt?? For tænkte at jeg så måske kunne se den på nettet hvor oz den anden del er der.. Vil jo gerne se den i helhed

Anmeld

10. september 2010

MissGeoh

Den er købt i ide møbler for en del år siden, så ved ikke om du kan finde den på nettet mere.

Men du må meget gerne komme og kigge på den hvis du har lyst. Så skal vi selvfølgelig nok fiske den ud af kælderen for dig hvis det bliver før vi flytter.

Den er SUPER fed, men den skal have en rensning. Det billede som jeg har sat på er jo bare et jeg har lånt fra nettet så man kan se få et billede af hvordan den vil se ud.

Anmeld

10. september 2010

MissGeoh

Så fandt jeg lige nogle billeder i gemmeren af sofaen.. Sådan som den ser ud når den er sat sammen. 

Anmeld

10. september 2010

Omerovic

MissGeoh skriver:

Rigtig fed sofa sælges da kæresten og jeg skal flytte sammen, og vi bruger mine sofaer.

Sofaen er 2 delt, og den lange del er på billedet, og så er der også en kort del der kan sættes på og så fungere den næsten som en hjørnesofa.

De 2 nederste billeder er af hvor sofaen er sat sammen i de 2 dele.

Har kun billede af den ene halvdel (lange del) som vi har lånt fra nettet da der ikke er mulighed for at vi kan tage nye billeder af den lige nu da den er pakket inde i kælderen.

Den trænger til at blive renset og så er den faktisk så god som ny.

Nypris 13.995 kr.

Sælges til 2000 kr. Eller kom med et bud. 

ejj hvor er de fede, min søster leder efter en ny sofa, jeg viser dem lige til hende også vender jeg tilbage

Anmeld

10. september 2010

MissGeoh

Omerovic skriver:

ejj hvor er de fede, min søster leder efter en ny sofa, jeg viser dem lige til hende også vender jeg tilbage

Det er bare helt iorden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.