Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bayze skriver: Har lige købt denne lille fine og alt for dyre hue til min bebs. Den er i det fineste Alpaca uld og så nuttet, synes jeg
Har lige købt denne lille fine og alt for dyre hue til min bebs. Den er i det fineste Alpaca uld og så nuttet, synes jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rollo skriver: SUPER lækker - den er sørme skøn da Sådan noget jeg havde i tankerne til Liva
SUPER lækker - den er sørme skøn da Sådan noget jeg havde i tankerne til Liva
Jeg har desværre fundet min vej til Trendsales, hvilket jeg OVERHOVEDET ikke kan styre!!!! Har nu været der i små 3 døgn og er pt på 3200 kr brugt - altså endnu kun på Anthon Men ja, jeg synes altså også bare den hue er super sød, men kan desværre ikke hjælpe dig med hvor man kan købe den i butikker. Prøv evt at søge på Esencia hue
Bayze skriver: Jeg har desværre fundet min vej til Trendsales, hvilket jeg OVERHOVEDET ikke kan styre!!!! Har nu været der i små 3 døgn og er pt på 3200 kr brugt - altså endnu kun på Anthon Men ja, jeg synes altså også bare den hue er super sød, men kan desværre ikke hjælpe dig med hvor man kan købe den i butikker. Prøv evt at søge på Esencia hue
TbCp skriver: Altså nu er min datter jo 3 år... så det er mest når hun er på legeplads osv jeg tænker at det er farligt med halstørklæde....
Altså nu er min datter jo 3 år... så det er mest når hun er på legeplads osv jeg tænker at det er farligt med halstørklæde....
Nåh ja, selvfølgelig. Ja, det er da fuldstændig rigtigt, det kan jeg godt forstå du holder dig fra....
Rollo skriver: Findes de også i baby?? Hvilket mærke er det??
Findes de også i baby?? Hvilket mærke er det??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128