Vis mig Jeres baby vinterhue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Mor til L&S

Bayze skriver:

Har lige købt denne lille fine og alt for dyre hue til min bebs. Den er i det fineste Alpaca uld og så nuttet, synes jeg

SUPER lækker - den er sørme skøn da Sådan noget jeg havde i tankerne til Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Bayze

Rollo skriver:

SUPER lækker - den er sørme skøn da Sådan noget jeg havde i tankerne til Liva

Jeg har desværre fundet min vej til Trendsales, hvilket jeg OVERHOVEDET ikke kan styre!!!! Har nu været der i små 3 døgn og er pt på 3200 kr brugt - altså endnu kun på Anthon Men ja, jeg synes altså også bare den hue er super sød, men kan desværre ikke hjælpe dig med hvor man kan købe den i butikker. Prøv evt at søge på Esencia hue

Anmeld

10. september 2010

Mor til L&S

Bayze skriver:

Jeg har desværre fundet min vej til Trendsales, hvilket jeg OVERHOVEDET ikke kan styre!!!! Har nu været der i små 3 døgn og er pt på 3200 kr brugt - altså endnu kun på Anthon Men ja, jeg synes altså også bare den hue er super sød, men kan desværre ikke hjælpe dig med hvor man kan købe den i butikker. Prøv evt at søge på Esencia hue

Lyder farligt

tak - det vil jeg prøve

Anmeld

10. september 2010

Bayze

TbCp skriver:

Altså nu er min datter jo 3 år... så det er mest når hun er på legeplads osv jeg tænker at det er farligt med halstørklæde....

Nåh ja, selvfølgelig. Ja, det er da fuldstændig rigtigt, det kan jeg godt forstå du holder dig fra....

Anmeld

10. september 2010

Karo

Rollo skriver:

Findes de også i baby?? Hvilket mærke er det??

Den jeg har købt er str 86 og jeg mener de havde den i baby størrelser også. Den er fra mikkline, og er købt i babysam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.