Vis mig Jeres baby vinterhue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.922 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Mor til L&S

Hvad har i købt til Jeres små???

Alm hue, elefant hue, strik, uld osv...

Del gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

LauraLW

Indtil videre har jeg købt en i bomuld til Vilma, men overvejer om ikke hun skulle have en lidt varmere også...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2010

louisevl

Nu har jeg desværre ikke nogle børn endnu, men når det kommer skal jeg have dem her...er nogle min mor syr og stoffet ved ørene er uld.

Anmeld

10. september 2010

Karo

Jeg har den stribede drenge hue til min søn. Der er ekstra foring (vindstop) omkring ørene.

Anmeld

10. september 2010

Bayze

Har lige købt denne lille fine og alt for dyre hue til min bebs. Den er i det fineste Alpaca uld og så nuttet, synes jeg

Anmeld

10. september 2010

TbCp

Jeg har stort set altid købt elefanthuer.... de skal dække godt ned om halsen også og der skal ikke være noger det gaber mellem jakke og hue.
Liva får ikke halstørklæde på, det tør jeg simpelthen ikke, derfor har jeg næsten altid valgt elefanthue....

Anmeld

10. september 2010

Bayze

TbCp skriver:

Jeg har stort set altid købt elefanthuer.... de skal dække godt ned om halsen også og der skal ikke være noger det gaber mellem jakke og hue.
Liva får ikke halstørklæde på, det tør jeg simpelthen ikke, derfor har jeg næsten altid valgt elefanthue....

Hmm, kvælningsrisiko? Der er sgu da også farer alle vegne...

Anmeld

10. september 2010

TbCp

Bayze skriver:

Hmm, kvælningsrisiko? Der er sgu da også farer alle vegne...

Altså nu er min datter jo 3 år... så det er mest når hun er på legeplads osv jeg tænker at det er farligt med halstørklæde....

Anmeld

10. september 2010

Mor til L&S

LauraLW skriver:

Indtil videre har jeg købt en i bomuld til Vilma, men overvejer om ikke hun skulle have en lidt varmere også...

Hvor er hun fin og også huen

Ja jeg overvejer også en lidt varmere når det blir KOLDT... Såå derfor jeg lige ville se hvad I har købt

Anmeld

10. september 2010

Mor til L&S

Karo skriver:

Jeg har den stribede drenge hue til min søn. Der er ekstra foring (vindstop) omkring ørene.

Findes de også i baby?? Hvilket mærke er det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.