Vil prale...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

vingummibamse

LouiseNielsen skriver:

F**k janteloven......

Jeg vil prale....

Har været til 3 mdr samtale med min søns kontakt pædagog i børnehaven idag. Og gik total høj derfra... Han fik SÅ meget ros. Man suger simpelthen til sig, og går derfra 10 cm højere end da man kom....

Nicklas er en glad, fræk, harmonisk dreng med en glimt i øjet. Han er rigtig hjælpsom. Han er et godt stk længere fremme i hans leg i forhold til hans alder og søger meget de større børn. Og det klare han rigtig fint både sprogligt og spcialt. Men han kan også stadig "gå ned" og lege med de børn på hans egen alder. Han er god til at komme ud af en konflikt, men bliver det alligevel for meget for ham spørger han en voksen om hjælp. Dog er det sket han bruger et skub som hjælp....

Også ros til mor: Han har nogen rigtig dejlige madpakker med, som han er rigtig stolt når han pakker dem op. Der er altid varieret sund kost med, som ser meget indbydende ud!

Pædagogen: Louise, er du ik sød også at smørre min madpakke, for jeg vil hellere end gerne bytte med Nicklas?!

Derudover snakkede vi lidt frem og tilbage om hans biologiske far, som vi jo overhovedet ikke har kontakt til.

Sorry, men man kan da ikke andet end lige vil prale af sådan en samtale.... 

Kram fra Louise

fedt..

hvor er han lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

LouiseNielsen

TbCp skriver:

Arhhh men hvor fantastisk!
Det er jo lige sådan noget enhver mor gerne vil høre Det kan du sagtens være stolt af...

og må vi så lige høre hvad du putter i de madpakker?

Putter vist ikke noget særligt i den, pynter vist bare hans madder lidt.... Fx skar jeg til i dag hans agurk ud i stjerner, bare for lige at gøre det lidt spændende.... Sådan nogen små ting!

Anmeld

10. september 2010

TbCp

LouiseNielsen skriver:

Putter vist ikke noget særligt i den, pynter vist bare hans madder lidt.... Fx skar jeg til i dag hans agurk ud i stjerner, bare for lige at gøre det lidt spændende.... Sådan nogen små ting!

Det gør jeg også ind imellem... som regel er der næsten altid gjort lidt ekstra ud af fredagsmadpakken
Det må da også være lidt hyggeligt at pakke sådan en madpakke ud...

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Dejligt Tillykke med det - han ser rigtig kæk ud...

Anmeld

10. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Selvfølgelig må du prale  Jeg kan godt forstå, at du er stolt og 10 cm højere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.