Vil prale...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. september 2010

LouiseNielsen

F**k janteloven......

Jeg vil prale....

Har været til 3 mdr samtale med min søns kontakt pædagog i børnehaven idag. Og gik total høj derfra... Han fik SÅ meget ros. Man suger simpelthen til sig, og går derfra 10 cm højere end da man kom....

Nicklas er en glad, fræk, harmonisk dreng med en glimt i øjet. Han er rigtig hjælpsom. Han er et godt stk længere fremme i hans leg i forhold til hans alder og søger meget de større børn. Og det klare han rigtig fint både sprogligt og spcialt. Men han kan også stadig "gå ned" og lege med de børn på hans egen alder. Han er god til at komme ud af en konflikt, men bliver det alligevel for meget for ham spørger han en voksen om hjælp. Dog er det sket han bruger et skub som hjælp....

Også ros til mor: Han har nogen rigtig dejlige madpakker med, som han er rigtig stolt når han pakker dem op. Der er altid varieret sund kost med, som ser meget indbydende ud!

Pædagogen: Louise, er du ik sød også at smørre min madpakke, for jeg vil hellere end gerne bytte med Nicklas?!

Derudover snakkede vi lidt frem og tilbage om hans biologiske far, som vi jo overhovedet ikke har kontakt til.

Sorry, men man kan da ikke andet end lige vil prale af sådan en samtale.... 

Kram fra Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

JacobsMoar

Nej hvor fedt..

Kæmpe tillykke (hvis man altså kan bruge det ord) til jer

Anmeld

10. september 2010

marhemor

Ha ha ha haaaa....!! Hvor fedt at få at vide som mor!!!

Godt gået!!

- var egentlig bare det jeg ville sige

Anmeld

10. september 2010

Laulund87

Dejligt

Anmeld

10. september 2010

Becks

LouiseNielsen skriver:

F**k janteloven......

Jeg vil prale....

Har været til 3 mdr samtale med min søns kontakt pædagog i børnehaven idag. Og gik total høj derfra... Han fik SÅ meget ros. Man suger simpelthen til sig, og går derfra 10 cm højere end da man kom....

Nicklas er en glad, fræk, harmonisk dreng med en glimt i øjet. Han er rigtig hjælpsom. Han er et godt stk længere fremme i hans leg i forhold til hans alder og søger meget de større børn. Og det klare han rigtig fint både sprogligt og spcialt. Men han kan også stadig "gå ned" og lege med de børn på hans egen alder. Han er god til at komme ud af en konflikt, men bliver det alligevel for meget for ham spørger han en voksen om hjælp. Dog er det sket han bruger et skub som hjælp....

Også ros til mor: Han har nogen rigtig dejlige madpakker med, som han er rigtig stolt når han pakker dem op. Der er altid varieret sund kost med, som ser meget indbydende ud!

Pædagogen: Louise, er du ik sød også at smørre min madpakke, for jeg vil hellere end gerne bytte med Nicklas?!

Derudover snakkede vi lidt frem og tilbage om hans biologiske far, som vi jo overhovedet ikke har kontakt til.

Sorry, men man kan da ikke andet end lige vil prale af sådan en samtale.... 

Kram fra Louise

Du laver altså nogle lækre unger! Må jeg låne dine gener haha 

Fedt med ros 

Anmeld

10. september 2010

LouiseNielsen

Tutter skriver:

Du laver altså nogle lækre unger! Må jeg låne dine gener haha 

Fedt med ros 

Åhh ja det måtte du skam rigtig gerne..... Meeeen nu ligger landet sådan at jeg overhovedet ikke tvivler på at du selv har nogen helt fantastisk gener som du vil føre vider, også får du jo et bette pjok som er mindst ligeså dejlig som mine to frækkerter! Så du behøver slet ikke låne......

Anmeld

10. september 2010

Becks

LouiseNielsen skriver:

Åhh ja det måtte du skam rigtig gerne..... Meeeen nu ligger landet sådan at jeg overhovedet ikke tvivler på at du selv har nogen helt fantastisk gener som du vil føre vider, også får du jo et bette pjok som er mindst ligeså dejlig som mine to frækkerter! Så du behøver slet ikke låne......

Hvor er du sød 

Anmeld

10. september 2010

SoffiLine

Nøjs en lækker knægt du har dig der!

Anmeld

10. september 2010

TbCp

Arhhh men hvor fantastisk!
Det er jo lige sådan noget enhver mor gerne vil høre Det kan du sagtens være stolt af...

og må vi så lige høre hvad du putter i de madpakker?

Anmeld

10. september 2010

steph0804

Sådan noget er man da nødt til at prale med, kan godt forstå du er stolt. Han lyder til at være en rigtig dejlig dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.