F**k janteloven......
Jeg vil prale....
Har været til 3 mdr samtale med min søns kontakt pædagog i børnehaven idag. Og gik total høj derfra... Han fik SÅ meget ros. Man suger simpelthen til sig, og går derfra 10 cm højere end da man kom....
Nicklas er en glad, fræk, harmonisk dreng med en glimt i øjet. Han er rigtig hjælpsom. Han er et godt stk længere fremme i hans leg i forhold til hans alder og søger meget de større børn. Og det klare han rigtig fint både sprogligt og spcialt. Men han kan også stadig "gå ned" og lege med de børn på hans egen alder. Han er god til at komme ud af en konflikt, men bliver det alligevel for meget for ham spørger han en voksen om hjælp. Dog er det sket han bruger et skub som hjælp....
Også ros til mor: Han har nogen rigtig dejlige madpakker med, som han er rigtig stolt når han pakker dem op. Der er altid varieret sund kost med, som ser meget indbydende ud!
Pædagogen: Louise, er du ik sød også at smørre min madpakke, for jeg vil hellere end gerne bytte med Nicklas?!
Derudover snakkede vi lidt frem og tilbage om hans biologiske far, som vi jo overhovedet ikke har kontakt til.
Sorry, men man kan da ikke andet end lige vil prale af sådan en samtale....
Kram fra Louise
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld