bøgelund1 skriver:
Nej det er jo det. Og det er da nogle temmelig vigtige ting.
og også et level højere end assistenten. Og et halvt år fra eller til?! jeg havde ikke gjort det. men det er jo forskelligt.
så lige du skulle føde til januar ligesom mig
bliver spændende..
Nej nemlig.. måske er det godt at tage det ekstra halve år med.. Så tager den ialt 3½ år ik? Ku være man sku google det engang.
Må indrømme, at jeg heller ikke ved om jeg har modet til at starte på sygeplejersken til den tid. Mangler 3½ måned af assistenten og er sygemeldt nu med graviditetsgener, så det trækker nok lidt ud, og så ved jeg ik om man har overskud til at begynde på videre udd til den tid. Sygeplejersken er jo også at komme igennen og der er mange eksamener - synes assistent udd. er spændende, men den er alligevel også psykisk hård at komme igennem. Man kommer ud for mange ting, og lærer virkelig nye sider af sig selv, synes jeg. Men er glad for jeg er gået igang med den og skal have den færdig så snart det er muligt! 
Og ja skal føde i slut januar - dig? ved I hvad det bliver? Den store pige går og glæder sig ekstra til jul, for så skulle mors mave være rigtig stor og så er det snart tid til lillebror skal ud 
Anmeld