Hvornår/hvor meget liv ved foranliggende moderkage???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Baby2010/2013

piadas skriver:

Rart at høre om andre i samme båd - så er der håb forude!

Er det dit første barn? De siger jo, at man mærker liv senere ved den første...

Du er absolut ikke den eneste

Ja det er vores første barn. Glæder mig mere og mere for hver gang bevæger sig og minder mig om hvad der er på vej. Syntes dog stadig det er meget overvældende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

VIPpigen

Uhh, jeg mærkede liv sidst i 18+, og nu mærker jeg hende hver dag, eller nærmere næsten hver time(ved ikke hvornår hun sover) Jeg fik at vide til kønsscanning da jeg var 17+0 at der nok ville gå noget tid, men da hun først havde markeret hun var der, så skal jeg hvertfald ikke komme til at glemme det igen. Da jeg var 21+ har hun været så aktiv så maven hopper når hun sparker og mosler rundt derinde...

Anmeld

12. september 2010

Marie29

Hej

Med foranliggende, mener du så at den ligger foran livmoderhalsen, eller at den ligger foran på maven istedet for ved ryggen?

Min moderkage ligger ved maven, og har mærket liv allerede fra uge cirka 16-17, som bobler, og rigtige spark fra uge 20. Min kæreste havde lidt svært ved at mærke prinsessen før sent henne.

Anmeld

12. september 2010

Oliver,Troia&Wictor

hej...

jeg stod i samme situation som dig, og var os vildt bekrymret, jeg mærkede først rigtige spark i uge 20, men fra uge 20-26 mærkede jeg storst set aldrig min datter, men fødte i 26 så kan ikke sige om det blive bedre jo længere du kommer hen...

krydser fingre for du snart mærker real mæssig liv...

kram jeanett

Anmeld

12. september 2010

Muffinmus

Begge gange lå den fortil, dvs samme sted begge gange faktisk.

og mærkede liv uge 15 første gang og uge 16 andewn gang. Dog ikke udtil, men mere lidt til siden da det var lidt nemmere at mærke dem derude end lige midt på maven:-)

Anmeld

12. september 2010

piadas

Marie29 skriver:

Hej

Med foranliggende, mener du så at den ligger foran livmoderhalsen, eller at den ligger foran på maven istedet for ved ryggen?

Min moderkage ligger ved maven, og har mærket liv allerede fra uge cirka 16-17, som bobler, og rigtige spark fra uge 20. Min kæreste havde lidt svært ved at mærke prinsessen før sent henne.

Den ligger foran på maven...

De to store og min mand vil jo også gerne mærke hende, og jeg kunne faktisk selv mærke hende sparke (også uden på maven), da jeg lå i sengen imorges, så det går i den rigtige retning! Der er bare længe imellem, jeg mærker liv, men dejligt at få det bekræftet imorges!

Anmeld

12. september 2010

piadas

VIPpigen skriver:

Uhh, jeg mærkede liv sidst i 18+, og nu mærker jeg hende hver dag, eller nærmere næsten hver time(ved ikke hvornår hun sover) Jeg fik at vide til kønsscanning da jeg var 17+0 at der nok ville gå noget tid, men da hun først havde markeret hun var der, så skal jeg hvertfald ikke komme til at glemme det igen. Da jeg var 21+ har hun været så aktiv så maven hopper når hun sparker og mosler rundt derinde...

Haha, du skal vist sove igennem, inden hun kommer til verden, for det lyder ikke til, at der bliver meget søvn, når først hun er kommet ud!!

Men dejligt med alt det liv - håber jeg kommer til at mærke hende lige så meget, når jeg er lidt længere henne.

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

piadas skriver:

Haha, du skal vist sove igennem, inden hun kommer til verden, for det lyder ikke til, at der bliver meget søvn, når først hun er kommet ud!!

Men dejligt med alt det liv - håber jeg kommer til at mærke hende lige så meget, når jeg er lidt længere henne.

Nyder at mærke hende hver dag, men ville dog ønske hun ikke ville vække mig kl 4 om morgenen fordi hun skal lave sprallemand inde i maven. Det er sket nogen gange nu, hun enten lige inden jeg sover, eller også vågner jeg midt om natten, og man bare kan se hvordan maven bevæger sig i begge sider, og jeg kan mærke hvordan der bliver bokset og sparket rundt derinde. Så ja, jeg skal helt klart have sovet godt igennem inden hun har tænkt sig at komme ud, for hvis hendes aktivitetsniveau ikke falder her de næste uger,  så er hun jo HYPER når hun kommer.

Men kan helt klart sige at du kan glæde dig til du mærker liv, og her kan jeg stærkt råde til noget træning på bold når du først mærker noget, så kommer der aktivitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.