Fejlsynking 10 mdr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

hi hi hvor sjovt...ellers er du velkommen til at ringe..så får vi en snak om det hele...jeg er til dagligt sygeplejerske med speciale i hjertet...Så jeg er vandt til at sludre med folk om frygt og mange andre ting....Mit navn er Louise Kamby, så kan du nemt finde mit nr

Knus fra mig

Tak - det vil jeg huske på!
Læser i øvrigt selv til sygeplejerske, med små 18 mdr igen hvis alt går som det skal...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Valle81

Anonym skriver:

Du har ret i at jeg skal igang - og det er jo der der er det dobbelte i det. Men selv banan (som jo er blødt) har jeg svært ved at se ham spise - for der kan han jo også få en bid i gal hals - til trods for at den er blød...

Ved dog også godt at min angst ligenu er fordoblet mange gange, fordi pædagogen fortalte det med hvordan han samler maden og synker (fejlsynker) det. 

(Har f.eks lige siddet med ondt i maven fordi jeg ved de spiser mellem 10.30 og 11 i vuggestuen...)

Går du hjemme eller på arbejde??

Synes faktisk at du skkulle prøve at tage dig tid til at snakke med pædagogerne og evt lave en aftale om at du kommer over når de skal spise - så i sammen kan hjælpes.

Derudover kan du se at der er mange andre børn der spiser og ikke får det galt i halsen:0)

Jeg har rigtig ondt af dig og synes virkelig det er synd at du har det sådan - for selvom han er 10 mdr eller 40 år kan han få noget galt i halsen og komme galt afsted:0(

Tror du er nødt til at snake med nogen om det og få bugt med angsten:0)

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Går du hjemme eller på arbejde??

Synes faktisk at du skkulle prøve at tage dig tid til at snakke med pædagogerne og evt lave en aftale om at du kommer over når de skal spise - så i sammen kan hjælpes.

Derudover kan du se at der er mange andre børn der spiser og ikke får det galt i halsen:0)

Jeg har rigtig ondt af dig og synes virkelig det er synd at du har det sådan - for selvom han er 10 mdr eller 40 år kan han få noget galt i halsen og komme galt afsted:0(

Tror du er nødt til at snake med nogen om det og få bugt med angsten:0)

Jeg læser, så har muligheden for det ja. Er omvendt også ret så flov over at have det sådan - andre kan jo sagtens finde ud af give deres børn mad de skal tygge (med fare for at de kunne få det galt i halsen). Så du har bestemt helt ret i det er hos mig skoen trykker.
Og det skal jo ikke gå ud over ham!! Hvilket jeg lidt føler det er ved nu - og også derfor det ligenu fylder rigtig rigtig meget..

Anmeld

10. september 2010

Leonora

Anonym skriver:

Tak - det vil jeg huske på!
Læser i øvrigt selv til sygeplejerske, med små 18 mdr igen hvis alt går som det skal...

ihh fedt...tillykke...Men du er velkommen til at kontakte mig..du har brug for noget hjælp til at dæmpe din angst...

Knus fra mig

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

ihh fedt...tillykke...Men du er velkommen til at kontakte mig..du har brug for noget hjælp til at dæmpe din angst...

Knus fra mig

Jamen det har jeg! - Men er også lidt af en overvindelse..

Er lidt af en problemstilling. Ikke kun herhjemme - sidder jo også er er lidt flov over det når vi er ude med ham, og folk vil give ham noget at spise og jeg så siger nej..

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

Lige en opdatering... Vi er nu selv gået i gang herhjemme med rugbrød med blødt pålæg - og det går bare over al forventning!

Og sikke en lettelse at finde ud at at jeg ikke behøver sidde med hjertet oppe i halsen

Anmeld

18. september 2010

serinasmor

Anonym skriver:

Lige en opdatering... Vi er nu selv gået i gang herhjemme med rugbrød med blødt pålæg - og det går bare over al forventning!

Og sikke en lettelse at finde ud at at jeg ikke behøver sidde med hjertet oppe i halsen

DET er jeg da virkelig glad over at høre .... KÆMPE KLAPSALVE til moderen

og ja ... man skal turde at gi slip ... for de små pus kan jo sagtens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.