Fejlsynking 10 mdr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

hi hi hvor sjovt...ellers er du velkommen til at ringe..så får vi en snak om det hele...jeg er til dagligt sygeplejerske med speciale i hjertet...Så jeg er vandt til at sludre med folk om frygt og mange andre ting....Mit navn er Louise Kamby, så kan du nemt finde mit nr

Knus fra mig

Tak - det vil jeg huske på!
Læser i øvrigt selv til sygeplejerske, med små 18 mdr igen hvis alt går som det skal...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Valle81

Anonym skriver:

Du har ret i at jeg skal igang - og det er jo der der er det dobbelte i det. Men selv banan (som jo er blødt) har jeg svært ved at se ham spise - for der kan han jo også få en bid i gal hals - til trods for at den er blød...

Ved dog også godt at min angst ligenu er fordoblet mange gange, fordi pædagogen fortalte det med hvordan han samler maden og synker (fejlsynker) det. 

(Har f.eks lige siddet med ondt i maven fordi jeg ved de spiser mellem 10.30 og 11 i vuggestuen...)

Går du hjemme eller på arbejde??

Synes faktisk at du skkulle prøve at tage dig tid til at snakke med pædagogerne og evt lave en aftale om at du kommer over når de skal spise - så i sammen kan hjælpes.

Derudover kan du se at der er mange andre børn der spiser og ikke får det galt i halsen:0)

Jeg har rigtig ondt af dig og synes virkelig det er synd at du har det sådan - for selvom han er 10 mdr eller 40 år kan han få noget galt i halsen og komme galt afsted:0(

Tror du er nødt til at snake med nogen om det og få bugt med angsten:0)

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Går du hjemme eller på arbejde??

Synes faktisk at du skkulle prøve at tage dig tid til at snakke med pædagogerne og evt lave en aftale om at du kommer over når de skal spise - så i sammen kan hjælpes.