Kom nu i gang piger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

henh01

Jeg er muligvis med på noget til en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

quar20

Øv øv hvor er det tarveligt..!!

Det sku en ærlig sag hvis man er havnet i en situation hvor man bare ikke kan finde pengene, men så er det bedste sku at være ærlig omkring det..!!

Håber du får svar fra pigerne - eller at du i det mindste får det solgt hurtigt så pengene ikke bare er forsvundet..!

Anmeld

10. september 2010

twinboys

quar20 skriver:

Øv øv hvor er det tarveligt..!!

Det sku en ærlig sag hvis man er havnet i en situation hvor man bare ikke kan finde pengene, men så er det bedste sku at være ærlig omkring det..!!

Håber du får svar fra pigerne - eller at du i det mindste får det solgt hurtigt så pengene ikke bare er forsvundet..!

Jeps men har man ikke pengene skal man jo ikke bestille selv om man bliver fristet...

Majbritt

Anmeld

10. september 2010

<3

Pia. skriver:

Ej hvor er det bare for dårligt !!! det er sgu så frækt at folk ikke overholder deres aftale ... fint hvis man pludselig ikke har mulighed for at købe det eller noget andet kommer i vejen - men så MELD DOG UD...

Håber de melder sig !!! hvad sæt står du med bare nysgerrig

Godt sagt. Og ja er da også selv nysgerrig

Anmeld

10. september 2010

Persille83

gabriellasmor skriver:

jeg kan måske også overtage noget hvis der er i baby pige farver

samme her :-)

Det er træls at folk ikke betaler til tiden eller giver lyd fra sig. Men er sikker på de 8 sæt nok skal gå til nogle andre, hvis ikke de melder sig.

Anmeld

10. september 2010

Shibby

Hvor ringe!! Håber dem der mangler at betale får det betalt så du ikk står i den situation som du gør nu ret meget længere

Anmeld

10. september 2010

twinboys

Persille83 skriver:

samme her :-)

Det er træls at folk ikke betaler til tiden eller giver lyd fra sig. Men er sikker på de 8 sæt nok skal gå til nogle andre, hvis ikke de melder sig.

smiler thi hi ja de skal nok blive solgt...

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

twinboys skriver:

Hvor er i søde...

Jeg giver dem lige til på onsdag og ja så skal jeg nok lige give jer et svar hvad jeg har liggende...

Men pt har den ene lige fået dårlig samvittighed og er pludselig ikke interesseret i det mere, selv om jeg både har profilnavn og navn og adresse på hende...

Det er Katvig voksen lilla

Majbritt

Er ellers mega lækkert

Anmeld

10. september 2010

twinboys

Tulipan skriver:

Er ellers mega lækkert

Ja det lille katvig er super flot...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2010

*Sofie*

Skriv lige hvis du sku ligge inde med noget juniorsengetøj i tøsefarver Ku være jeg ku blive interesseret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.