Kom nu i gang piger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. september 2010

twinboys

Jeg bliver lidt skuffet over de piger som er med i fællesbestillingerne på sengetøjet fra Katvig som ikke kan få taget sig sammen til at betale, selv om jeg har været inde og sende en pb til dem...

Og dem som bestiller og aldrig oplyser navn og adresse og noget som helst, ja burde jeg nok ikke have bestilt til, men havde jo deres brugernavn/profilnavn, så tænkte jeg jo kunne finde igen......

Nu sidder jeg med 8 sæt der endnu ikke er blevet betalt...

Så kom nu piger ind og betal ellers sælger jeg det til andre... det er mange penge at have ude at flyve....

Jeg har en aftale med en af jer så du skal ikke tænke på om du er den ene for det er du ikke...

Majbritt som sidder og venter på penge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Ni-ko-li-ne

ej, hvor træls....

Anmeld

10. september 2010

maria_wlt

Skriv endelig hvis du ender med at skal ha noget solgt til anden side... Kan være der er noget der kan bruges 

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Ej hvor er det bare for dårligt !!! det er sgu så frækt at folk ikke overholder deres aftale ... fint hvis man pludselig ikke har mulighed for at købe det eller noget andet kommer i vejen - men så MELD DOG UD...

Håber de melder sig !!! hvad sæt står du med bare nysgerrig

Anmeld

10. september 2010

Josesmor

Hvor mega træls Men hvis du brænder inde med noget baby katvig er jeg stadig MEGET intresseret.. og betaler naturligvis med det samme

Anmeld

10. september 2010

Svei

Øv altså...kan du ikke skrive til dem at det sælges hvis ikke de melder tilbage....synes det er det samme hver gang du har solgt noget, måske det ikke er besværet værd..

Anmeld

10. september 2010

BinaMor

jeg kan måske også overtage noget hvis der er i baby pige farver

Anmeld

10. september 2010

twinboys

Hvor er i søde...

Jeg giver dem lige til på onsdag og ja så skal jeg nok lige give jer et svar hvad jeg har liggende...

Men pt har den ene lige fået dårlig samvittighed og er pludselig ikke interesseret i det mere, selv om jeg både har profilnavn og navn og adresse på hende...

Det er Katvig voksen lilla

Majbritt

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

gabriellasmor skriver:

jeg kan måske også overtage noget hvis der er i baby pige farver

samme her

Anmeld

10. september 2010

twinboys

BlyViol skriver:

samme her

Takker tjekker på onsdag da åbner jeg pakkerne op igen...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.