Endnu en sygedag... kom glædeligt med råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Haha mjo man har da samlet lidt viden ind med utallige bræksygdomme igennem livet - og en mor som er sygeplejerske 

Jamen det er også fordi jeg kender det alt for godt - lige så snart der er det mindste spørgsmål der rejser sig i mit hoved så søger jeg løs efter svar. Og så får man jo samlet lidt viden op med tiden Men dét du præsterede lige der fik mig da til at tænke i om det nu var psykologi eller det alligevel var mere over i det naturvidenskabelige du boltrer dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Bayze

Bayze skriver:

´Fessor siger jeg bare

har vist slet ikke fået kommenteret dit profilbillede, men tænker på det hver gang jeg ser det - hvor er det SUPER skønt - gud hvor er han blevet en køn og lækker lille dreng

Anmeld

10. september 2010

baby2010

Bayze skriver:

Jamen det er også fordi jeg kender det alt for godt - lige så snart der er det mindste spørgsmål der rejser sig i mit hoved så søger jeg løs efter svar. Og så får man jo samlet lidt viden op med tiden Men dét du præsterede lige der fik mig da til at tænke i om det nu var psykologi eller det alligevel var mere over i det naturvidenskabelige du boltrer dig

Ja, man kan bare ikke rigtig slippe det, vel? Før man ved præcis hvad der foregår! Tror lidt det er fordi jeg er en kontrolfreak, vil gerne vide alt haha  

Men ja, det er psykolog, jeg er, ikke læge eller noget i den stil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.