En lille opdate herfra fra første samtale.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Kruse90

gabriellasmor skriver:

øv for en spade det var ikke særlig gennemtænkt af ham.

kender ikke noget til behandlinger men det tog også os længe i forhold til mange at få vores unger så kender følelserne der kan være indeni.. og min veninde der har kæmpet igennem 5 år (også pga mandens sæd) er lige blevet gravid med hjælp fra klinik  

sender lige et

ja meget. havde lyst til at dunke ham oven i hovedet.

Hvor længe havde de været i behandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Kruse90

kitty skriver:

OK Tak for svar. Tror hormonerne spiser min hjerne

1 mio. er højere end det min kæreste fik, og han er ikke blevet scannet.. Men skidt, vi er igang, og jeg har tillid til at de gør det rigtigt derude

Så lidt søde kitty Det bliver forhåbelig snart mig, der er på homoner og i fuld gang med at gøre ALT for at få vores drømme baby. Selvom jeg er fuldt forstået med at det bliver utrolig hårdt.
Men Jeg vil j virkelig gøre ALT hvad jeg overhovedet kan for at vi får vore egen lille bebs.

Anmeld

11. september 2010

BinaMor

Kruse90 skriver:

ja meget. havde lyst til at dunke ham oven i hovedet.

Hvor længe havde de været i behandling?

det er deres andet forsøg. med 2 befrugtede æg (hun bruger så donor æg (for at undgå familiesygdomme).

Anmeld

11. september 2010

Kruse90

gabriellasmor skriver:

det er deres andet forsøg. med 2 befrugtede æg (hun bruger så donor æg (for at undgå familiesygdomme).

okay Årh det syntes jeg må være svært. SÅ bliver det jo ikke ens eget barn.

den tanken er for mig svær. men alligevel tror jeg godt jeg selv kunne finde på det.

Anmeld

11. september 2010

BinaMor

Kruse90 skriver:

okay Årh det syntes jeg må være svært. SÅ bliver det jo ikke ens eget barn.

den tanken er for mig svær. men alligevel tror jeg godt jeg selv kunne finde på det.

ja jeg sys godt nok det er stærkt gået. hun blev selv førtidspensionist alt for ung pga ledsygdomme der kræver stærk medicin og udenlandoperationer. men hun bærer jo barnet og fodre det i 9 måneder så tror man får den der "det er ens egen barn" følelse der.

men ja især når det er mandens sæd må det føles mærkeligt i starten tror jeg

Anmeld

11. september 2010

Kruse90

gabriellasmor skriver:

ja jeg sys godt nok det er stærkt gået. hun blev selv førtidspensionist alt for ung pga ledsygdomme der kræver stærk medicin og udenlandoperationer. men hun bærer jo barnet og fodre det i 9 måneder så tror man får den der "det er ens egen barn" følelse der.

men ja især når det er mandens sæd må det føles mærkeligt i starten tror jeg

ja
altså nu skulle der ikke være noget med mig. så jeg ville ALDRIG gøre det. Men hvis der var arvelige sygdomme i min familie ville jeg nok godt gøre det.

Håber bare jans soldater klare sig super godt, når vi forhåbelig snart skal i gang sådan helt igang

Anmeld

11. september 2010

CamillaValby

Kruse90 skriver:

privatklinikker. det koster jo en krig gør det ikke??

Slet ikke .

Jeg betaler ingenting, du skal bare sørge for at det er en privat klinik som også tager imod henvisninger.

Vi betaler ikke en øre

Anmeld

11. september 2010

otlitrom

CamillaValby skriver:

Slet ikke .

Jeg betaler ingenting, du skal bare sørge for at det er en privat klinik som også tager imod henvisninger.

Vi betaler ikke en øre

Det forstår jeg ikke.... Hvem dælen betaler så? Der er vel en grund til ae er private og ikke offentlige?

Nå, sidespring, Kruse, Sorry... Jeg undrede mig bare

Anmeld

11. september 2010

CamillaValby

kitty skriver:

Det forstår jeg ikke.... Hvem dælen betaler så? Der er vel en grund til ae er private og ikke offentlige?

Nå, sidespring, Kruse, Sorry... Jeg undrede mig bare

hehe det er helt ok.

Altså jeg går på en privat klink i KBH og jeg betaler intet.

Det gør det offentlige, når du får en henvisning fra din læge må du selv bestemme hvor du vil bruge den. Jeg valgte at bruge den samme sted hvor min gyno er.

Så man kan altså sagtens, man skal bare undersøge om klinikken tager imod henvisninger også

Anmeld

11. september 2010

otlitrom

CamillaValby skriver:

hehe det er helt ok.

Altså jeg går på en privat klink i KBH og jeg betaler intet.

Det gør det offentlige, når du får en henvisning fra din læge må du selv bestemme hvor du vil bruge den. Jeg valgte at bruge den samme sted hvor min gyno er.

Så man kan altså sagtens, man skal bare undersøge om klinikken tager imod henvisninger også

Nååååå, OK Tak for svar! Vi havde ikke så mange valg, så det gav lidt sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.