Kruse90 skriver:
Hej dejlige kvinder
Det var ikke en særlig god oplevelse
Lægen sagde så ofte ,, jamen I er jo unge, i kan jo sagtens vente 2-3 år endnu''
+ at han siger, har I egentlig tænkt på det der med at få børn
hey nej det her er en stor joke, vi sidder her bare for sjov, og syntes lige det kunne være fedt men en baby.
Sig mig en gang, hvad F****N TROR HAN SELV! Ej hvor var jeg var træt af ham lynhurtig. Det er et stort nok skridt i sig selv!
Kunne tydelig høre på ham at han syntes det var underligt, at vi som 20 årige sad i fertilitets behandling. men HEY jans sæd kvalitet er jo grunden til vi blev sendt videre. Vores egen læge tvivlede jo ikke ÉT sekund om, at det var det vi skulle.
Det ville ikke lykkedes af sig selv, som vores egen læge sagde da vi fik svaret på sædprøven
Han skal lave en ny sædprøve på mandag. Er den så stadig stærk nedsat, så skal han til Brædstrup, og have lavet en udredning ( han skal have tjekket hans homoner, have scannet hans testikler. ) osv osv. ( kitty fik i også dette gjort inden I kom igang)
Men en dejlig ting at få afvide derinde var, at jeg så super fin ud, at så normalt og perfekt ud.
Hvor er et bare utroligt og uforskammet, at en læge kan se sådan på det. Han skulle skamme sig..
Vi fik lidt en oplevelse af, at den læge vi havde samtale med, havde gjort det for mange gange. Det blev ligesom lidt en tale hun lirrede af.
Man kunne godt have lyst til at fortælle dem, at de rent faktik sidder overfor nogle gangske almindelige, følsomme mennesker, som i forvejen kæmper en kamp. Men lige der er man ikke helt så overskudsagtig og regner jo også med at få den bedste behandling.
Jeg synes, I skal finde et sted I kan være tilfredse med og føle I bliver taget seriøst og behandlet godt.
for at I snart får jeres ønske baby
Line
Anmeld