dorthemus skriver:
Jeg tror det hænger sammen med, at hendes sidder så løst så der er en risiko for at hun hiver i dem eller de hænger fast i noget når hun blir mere mobil 
Det kommer til at tage ca. 5 min pr. hånd/fod...og ja tror også den tid blir svær at udstå...og så er jeg heller ikke særlig hooked på fastetiden inden...vi skal også indlægges dagen før. Det blir nok en laaaang nat uden søvn
og mig der går i cirkler når hun ligger på opvågning...
ahhh ja det er jo rigtigt - de er nok lidt mere i vejen. Elinas genere hende ikke på nogen måde. Den er jo fast og ligner bare alle de andre tæer. Den vil først genre når hun skal have sko på.
Nej jeg håber altså også at hun sover igennem til den tid. Men vi havde aftalt hjemmefra at hvis de sage vi skulle komme snart ville vi takke nej, og sige vi ville komme når hun var ældre. Heldigvis var det så også ders plan. Jeg kan slet ikke overskue at skulle stå på en stue på riget, med et skrigende barn. NEJ TAK:-)
Amalie fik lagt dræn og fjernet polypper for 1 år siden. Det tog 15 min. og det føltes som evigheder. Åhh altså. Men de skal sku nok klarer det vores seje små trunter. Der er jo masser af ting som er meget værre end det!
Nu vil jeg finde puttekassen, har 1000 ting der skal ordnes i morgen inden dåben.
Anmeld