Så er det i morgen vi får svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. september 2010

LISBETH:-)

I morgen skal vi til riget og have røntgenfotograferet Elina's ex. lilletå og til samtale omkring hvordan og hvornår den skal fjernes.

Ihhh jer er bare så spændt og nervøs, selvom jeg godt ved at det jo ikke er noget særligt iforhold til undersøgelser vi skal. Jeg håber bare at min "lille" trunte ikke bliver alt for ked af det.

Lidt sjovt så glæder jeg mig til at få afklaring, og samtidig så forbander jeg det langt væk, og kan slet ikke fordrage tanken om at min lille trunte om ikke så længe skal i fuld narkose, og de skal skære i hende.

Bare den ville forsvinde af sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

I morgen skal vi til riget og have røntgenfotograferet Elina's ex. lilletå og til samtale omkring hvordan og hvornår den skal fjernes.

Ihhh jer er bare så spændt og nervøs, selvom jeg godt ved at det jo ikke er noget særligt iforhold til undersøgelser vi skal. Jeg håber bare at min "lille" trunte ikke bliver alt for ked af det.

Lidt sjovt så glæder jeg mig til at få afklaring, og samtidig så forbander jeg det langt væk, og kan slet ikke fordrage tanken om at min lille trunte om ikke så længe skal i fuld narkose, og de skal skære i hende.

Bare den ville forsvinde af sig selv

DEn følelse kender jeg kun ALT for godt

Ser også både frem til og frygter den dag Runa skal afsted....men det skal jo gøres og jeg er sikker på, at Elina nok skal klare det

Anmeld

9. september 2010

AWO

Krydser fingre for, at det hele får glat i morgen, og de finder ud af, at det kan gøres så hurtigt og enkelt som muligt.  

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Held og lykke med det imorgen Smid gerne en update herinde...

Anmeld

9. september 2010

Anke skriver:

Krydser fingre for, at det hele får glat i morgen, og de finder ud af, at det kan gøres så hurtigt og enkelt som muligt.  

Åh det håber jeg også!!!! Tak!!

Anmeld

9. september 2010

Baagøe skriver:

Held og lykke med det imorgen Smid gerne en update herinde...

Det skal jeg nok

Anmeld

9. september 2010

dorthemus skriver:

DEn følelse kender jeg kun ALT for godt

Ser også både frem til og frygter den dag Runa skal afsted....men det skal jo gøres og jeg er sikker på, at Elina nok skal klare det

Tak Dorthe.

Ja der er vist ingen tvivl om at lige nu er det værst for hendes pyller mor

Anmeld

9. september 2010

isimaven

Ej søde held og lykke med i morgen og jeg håber for jer alle at indgrebet er lille og hurtigt overstået!!!
Knus Rakel

Anmeld

9. september 2010

isimaven skriver:

Ej søde held og lykke med i morgen og jeg håber for jer alle at indgrebet er lille og hurtigt overstået!!!
Knus Rakel

Tak Rakel!!!!

Anmeld

10. september 2010

Så er det endelig overstået.

Elina klarede bare det hele så fantastisk.

Hun skulle først røntgen fotograferes, hvor benet blev holdt fast og foden blev hodt meget skævt og stramt med et stykke plastik, men hun grinte bare af det hele.

Efterfølgende var vi så til samtale på ortopædkirurisk afdeling. Her fik vi afvide at hendes lille "fejl" overhoved ikke er usædvanlig, og de ofte ser børn med ex. lemmer og at det meget meget ofte er piger  Vi fik så også af vide at det er arveligt, så lægen gjorde os opmærksom på at vores kommende børnebørn nok med stor sansynlighed vil have samme fejl. Heldigvis sidder knoglerne i tæerne ikke sammen inde i foden (det frygtede de/vi da det så er meget mere kompliceret) så det skulle ifølge lægen være lige til.

Anyways. Elina skal så ind og have tåen fjernet når hun er omkring 10 måneder - vi ville modtage et brev med eksakt dato. Selve operationen skal foregå i fuld narkose og vil tage en time. Vi skal komme dagen før, da hun skal faste i 8 timer - det fryger pyller moren så lidt.

Elina fik et flot A4 billede med hjem at røntgen fotoet hvor man tydeligt kan se de 6 tæer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.