min test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Haha ej må lige kommentere..Så dig lige for mig, gå ind og købe en test som højgravid

fniiiis... ej, søde! Havde den altså liggende derhjemme i forvejen

Havde jo ikke regnet med at skulle bruge så få tests før jeg fik de to streger, så jeg havde et lille lager Og udløbsdatoen skulle jo helt ikke overskrides, så jeg var nøøøødt til at teste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

ja, det falder vist fra 12 fulde uger, men betydeligt langsommere end det stiger i starter... og det er nemlig lige netop derfor kvalmen typisk forsvinder

Jeg ved godt det er vildt åndssvagt at jeg testede hæhæ! Kunne bare ikke lade være! Og havde jo en test som alligevel ville udløbe

hehe havde jeg en test liggende havde jeg nok gjort det samme bare for at se om man kunne

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

hehe havde jeg en test liggende havde jeg nok gjort det samme bare for at se om man kunne

blev faktisk en lille smule "skuffet" da den blev positiv med det samme... altså havde ikke engang dyppet færdig før der var 2 fuldstændig tydelige streger Synes jo det kunne være lige sjovt at stå med en negativ test som højgravid.. hæh

Anmeld

10. september 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

fniiiis... ej, søde! Havde den altså liggende derhjemme i forvejen

Havde jo ikke regnet med at skulle bruge så få tests før jeg fik de to streger, så jeg havde et lille lager Og udløbsdatoen skulle jo helt ikke overskrides, så jeg var nøøøødt til at teste!

Tænkte jeg nok, men jeg så det alligevel for mig

Anmeld

12. september 2010

Alína Hólm

den viser ingen streger s;

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

anikaingibjorg skriver:

den viser ingen streger s;

så har du enten brugt testen forkert, eller fået fat i nogle fra te parti med fejl i.....

Den første streg er en kontrolstreg, for at vise at du har udført testen korrekt... Ergo må der være en fejl i testen, eller du har taget den forkert....

Mit eneste bud... For den første streg har intet at gøre med om du er gravid eller ej....

køb et andet mærke og prøv igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.