min test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Alína Hólm

hver gang jeg tager en viser den bare blank. what to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

mullesmith2

Hva er det for nogen tests du tager???

Anmeld

9. september 2010

Alína Hólm

hcg urintest

Anmeld

9. september 2010

Kløver

anikaingibjorg skriver:

hver gang jeg tager en viser den bare blank. what to do?

Hvor langt er du henne ?? Har hørt at ens graviditets teste kun kan blive positive i det første stykke tid, og at hcg hormonet daler med tiden så amn selvom man er gravid tester negativ. Men skulle ikke være før man nærmer sig 2 trimester. 

Eller mener du den bare er helt blank, som uden nogle steger, hverken test eller kontrol streg ?

Anmeld

9. september 2010

twinboys

Lyder underlig... er der heller ingen kontrol streg...???

eller hvad mener du er du gravid men den viser negativ eller sorry forstår dig ikke helt

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

Hvor langt er du henne ?? Har hørt at ens graviditets teste kun kan blive positive i det første stykke tid, og at hcg hormonet daler med tiden så amn selvom man er gravid tester negativ. Men skulle ikke være før man nærmer sig 2 trimester. 

Eller mener du den bare er helt blank, som uden nogle steger, hverken test eller kontrol streg ?

min test var positiv et par uger inden jeg fødte, så det er en skrøne.. (jeg prøvede for sjov fordi jeg havde hørt det samme)

Eller..dvs... hcg falder skam.. men det falder så langsomt at det sjældent sker man kan få en negativ test inden man føder!

Anmeld

9. september 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

min test var positiv et par uger inden jeg fødte, så det er en skrøne.. (jeg prøvede for sjov fordi jeg havde hørt det samme)

Eller..dvs... hcg falder skam.. men det falder så langsomt at det sjældent sker man kan få en negativ test inden man føder!

haha okay, ja jeg har ikke testet det efter, men ja havde også bare hørt det, men ved dog at hcg vist skulle falde lidt uanset hvad, og det skulle være derfor mange får det bedre efter de første 11-14 uger, men det falder jo så nok bare ikke nok, til at man igen tester negativt men godt vi lige fik den myte slået ned

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

Haha ej må lige kommentere..Så dig lige for mig, gå ind og købe en test som højgravid

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

Haha ej må lige kommentere..Så dig lige for mig, gå ind og købe en test som højgravid

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

haha okay, ja jeg har ikke testet det efter, men ja havde også bare hørt det, men ved dog at hcg vist skulle falde lidt uanset hvad, og det skulle være derfor mange får det bedre efter de første 11-14 uger, men det falder jo så nok bare ikke nok, til at man igen tester negativt men godt vi lige fik den myte slået ned

ja, det falder vist fra 12 fulde uger, men betydeligt langsommere end det stiger i starter... og det er nemlig lige netop derfor kvalmen typisk forsvinder

Jeg ved godt det er vildt åndssvagt at jeg testede hæhæ! Kunne bare ikke lade være! Og havde jo en test som alligevel ville udløbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.