Tom og jeg var mega gode venner. Vi var begge lige kommet ud af forhold... Så kom jeg 'til' at forføre ham (hehe) og det var SUPER god sex. Så var vi så b-venner her efter...og sove dyr og stadig bedste venner... Så aftalte vi at hvis nogen af os skulle ændre vores følelser for hinanden skulle vi sige det med det samme, fordi vores venskab var for vigtigt 
Efter en måned, syns jeg at jeg var blevet forelsket i ham. Vi havde ellers aftalt at vi jo var SINGLER og kunne knalde hvem vi ville (og det gjrode vi også), men altså jeg syns nu at vi skulle være kærester, for jeg var blevet forelsket 
Så sagde Tom NEEEEEEEEEEEJ!!! Vi havde aftalt at vi skulle være singler i 3 mrd!!!... Og det har vi kun været i 1, så det går SLET ikke...
GODT så tænkte jeg... JEG skal NOK få dig...
Bare vent... Så vi aftalte at vi bare fortsatte vores 'forhold' som den sidste måned.
3 dage efter kom der en KILOMETER lang mail på arbejdet til mig om, hvorfor vi ALLIGEVEL skulle være kærester og at han i virkeligheden var mega forelsket i mig hehe...
SÅ vi blwv kærester lidt over en måned efter at vores venskab ændrede karakter, fra et normalt venskab 
Anmeld