kærester hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tom og jeg var mega gode venner. Vi var begge lige kommet ud af forhold... Så kom jeg 'til' at forføre ham (hehe) og det var SUPER god sex. Så var vi så b-venner her efter...og sove dyr og stadig bedste venner... Så aftalte vi at hvis nogen af os skulle ændre vores følelser for hinanden skulle vi sige det med det samme, fordi vores venskab var for vigtigt

Efter en måned, syns jeg at jeg var blevet forelsket i ham. Vi havde ellers aftalt at vi jo var SINGLER og kunne knalde hvem vi ville (og det gjrode vi også), men altså jeg syns nu at vi skulle være kærester, for jeg var blevet forelsket

Så sagde Tom NEEEEEEEEEEEJ!!! Vi havde aftalt at vi skulle være singler i 3 mrd!!!... Og det har vi kun været i 1, så det går SLET ikke...

GODT så tænkte jeg... JEG skal NOK få dig... Bare vent... Så vi aftalte at vi bare fortsatte vores 'forhold' som den sidste måned.

3 dage efter kom der en KILOMETER lang mail på arbejdet til mig om, hvorfor vi ALLIGEVEL skulle være kærester og at han i virkeligheden var mega forelsket i mig hehe...

SÅ vi blwv kærester lidt over en måned efter at vores venskab ændrede karakter, fra et normalt venskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Anneiris

Hehe, wauw til Jer alle sammen!

Min kæreste og jeg mødte hinanden i byen i København natten til den 1 november 2009, og vi venter nu vores første barn sammen. Og jeg har aldrig været mere lykkelig.

Kærlighed er jo ikke et tal

.. Kram Anne 34+3

Anmeld

9. september 2010

Lise

14 dage! Vi var til hver vores nytårsfest, og talte i tlf ca 100 gange den nat. Spurgte så i min brandert om han ville være kærester med mig, og det ville han gerne.. det er snart seks år siden

Anmeld

9. september 2010

Anneiris

Lise skriver:

14 dage! Vi var til hver vores nytårsfest, og talte i tlf ca 100 gange den nat. Spurgte så i min brandert om han ville være kærester med mig, og det ville han gerne.. det er snart seks år siden

Hvor sødt! Hihi

Anmeld

9. september 2010

grinny

Vi mødte hinanden fredag til aftenåben i byen, hans bedste ven og mi bedste veninde kom sammen og på den måde mødte jeg ham. Vi drak lidt den aften og kyssede lidt, men på det tidspunkt havde jeg en anden kæreste (eller hvad man nu kalder en som man er sammen med i to måneder men kun har set en gang).

Søndag var vi så på en slags date og jeg var fuldstændig væk i ham, mandag valgte jeg at ringe til min daværende kæreste for at slå op og tirsdag kaldte vi hinanden kærester.

Det hele gik meget hurtigt og mange sagde til mig at det ikke ville holde når det var gået så stærkt, men nu har vi da været sammen i 25 mdr. og jeg har aldrig været så lykkelig som jeg er nu 

Anmeld

9. september 2010

twinboys

Godt spørgsmål det ved jeg sørme ikke... Vi blev smaskforelsket begge to ved første øjekast...Vi har været sammen i 14år her til oktober... Og her for en mdr. siden havde vi 10års bryllupsdag...

Majbritt

Anmeld

10. september 2010

Shibby

Der gik knap en måned før vi tog springet,-det er sgu snart 1 år siden nu

Anmeld

10. september 2010

Steph_Laurits

1-2 mdr. og har været sammen i et år d. 28. okt.

Vi havde skrevet lidt frem og tilbage og mødtes så hos ham til en "date", den var ganske vellykket og han endte med at køre mig hjem dagen efter og blive resten af weekenden. Derefter tog det fart og vi så hinanden konstant efter da vi ikke kunne undvære hinanden, til sidst blev vi så enige om at det skulle være os.

I januar flyttede jeg så ind hos ham og vi kunne ikke have det bedre end vi har det nu

Anmeld

10. september 2010

Silas&Mille

Den er egentligt lidt svær denne her.

Min kæreste og jeg har mødt hinanden via nettet
Vi skrev lidt sammen om torsdagen og så blev vi enige om at han skulle besøge mig i weekenden, altså allerede dagen efter.
Det gjorde han så, men han tog aldrig hjem igen

Vi har nu været sammen i lidt mere end 4 år og venter vores første barn sammen. Men ved faktisk ikke hvornår vi begyndte at kalde hinanden kærester.

Anmeld

10. september 2010

karina1980

det har jeg slet ingen ide om, vi var rigtig gode venner, med fordele et stykke tid.

på hans fødselsdag(11 sep.), kom han hjem til mig med boller og lagkage (han holdte det hos mor) efter festen og ja så gik det slag i slag og pludselig var vi gift(21 nov) ved faktisk ikke hvornår vi blev kærester, men ved hvornår vi blev gift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.