Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvornår valgte i af kalde jer selv for kærester??
hvor længe havde i kendt hinanden???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kaldte hinanden for kærester efter at havde datet i 1,5 måned. Så det gik hurtigt. men vi var venner i forvejen, så kendte hinanden. har nu været sammen i næsten 6 år og har clara på 8mdr.
2 uger - så holdt han fødselsdagsfest for hele sin familie og alle venner og fortalte dem, at han havde fået ny kæreste
Her var det to måneder
Jeppe var min kæreste på 3 dagen <vi har været sammen i snart 6 år, gift i 3
Vi havde været friends with benefits i flere måneder da vi tog snakken om det skulle være noget fast eller ej. Og så blev vi enige om at når Henrik havde fundet et job, ville vi prøve om det kunne fungere som et egentlig par (vise frem for familie osv.) Og det gjorde det så, for vi har været samme i 13 år
Anonym skriver: hvornår valgte i af kalde jer selv for kærester?? hvor længe havde i kendt hinanden???
Vi havde kendt hinanden 1 år inden vi blev kærester...
Vi var bedste venner i først... Og vi kaldte os kærester efter vi havde kysset end del gange til fester og ikke kunne lade hinanden være...
Pyyyha, jamen vi havde kendt hinanden i 9 år da vi valgte at kalde os for kærester hehe
Men efter vi begyndte at 'kæreste' lidt, gik der en 3-4 måneder før vi gjorde det helt officielt ...
kærester næste fra dag 1 min kæreste tog fra KBH oover til nordjylland og jeg sagde til ham hvis jeg blev forelsket kom han ikke hjem igen og ja nu har vi været sammen i 2 år og han bor ved mig i nordjylland og er ikke kommet tilbage til KBH
4 mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128