Venner.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Mbk

Stoltmor21 skriver:

Heh nej det er du ikke (:

& velkommen til btw

Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

otlitrom

Mbk skriver:

Takker

Hvad er det for grupper???

Noget man kan melde sig ind i???

Hihi, ikke gruppe som sådan... Det var bare en betegnelse for de 5-7 personer jeg skriver mest med.. Det er som sådan ikke en gruppe.. Jeg older mest til i debatgruppen barnløshedsbehandling, hvis vi skal tale om grupper. Det er der jeg kender flest fra, vil jeg tro.

Det handler bare om at være aktiv herinde, deltage i debatterne og svare på de mails man får, samt at skrive til andre selv. Der er en masse gode venskaber der gemmer sig derude! Jeg har fundet venskaber her, som jeg sætter stor stor pris på!

Anmeld

9. september 2010

Trine89

Heey 

Først velkommen til siden håber bliver glad for at være

Hedder Trine er 20 år gammel, bor i Nyborg, sammen med min kæreste, til dagligt er jeg elev som multimedie integrator

Jeg er pt igang med Projekt baby, og vi er igang med vores 2 forsøg så det er jo et rimelig nyt projekt.

hva angår vennelisten, så kender jeg kun to, af dem jeg har på min, personligt. men de andre er nogen jeg snakke en del med efter hånden  

Trine

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Jeg kender 2 på min venneliste rigtig godt IRL...

Har mødt 1 fra vennelisten 1 gang...

En anden ved noget hun solgte...

Jeg har end del på listen, og mange af dem snakker jeg ikke med, sååå der ryger nok snart nogen stykker af listen...

Anmeld

9. september 2010

Mbk

kitty skriver:

Hihi, ikke gruppe som sådan... Det var bare en betegnelse for de 5-7 personer jeg skriver mest med.. Det er som sådan ikke en gruppe.. Jeg older mest til i debatgruppen barnløshedsbehandling, hvis vi skal tale om grupper. Det er der jeg kender flest fra, vil jeg tro.

Det handler bare om at være aktiv herinde, deltage i debatterne og svare på de mails man får, samt at skrive til andre selv. Der er en masse gode venskaber der gemmer sig derude! Jeg har fundet venskaber her, som jeg sætter stor stor pris på!

Godt, godt

- Rart at vide....

Anmeld

9. september 2010

otlitrom

Mbk skriver:

Godt, godt

- Rart at vide....

Ja, spørg endelig Jeg er nok en af dem der ikke har noget liv udenfor længere

Anmeld

9. september 2010

roenlund

Jeg har to venner, synes det er svært at finde ud af hvornår man anmoder om venskab

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

roenlund skriver:

Jeg har to venner, synes det er svært at finde ud af hvornår man anmoder om venskab

Har det også lidt svært med det...

Det er vel hvis man finder ud af kemien passer sammen eller man har snakket sammen i længere tid og måske får et super venskab ud af det?

Anmeld

9. september 2010

Mbk

kitty skriver:

Ja, spørg endelig Jeg er nok en af dem der ikke har noget liv udenfor længere

Hi hi

Ja, man kan nok godt blive afhængig!!!!

Anmeld

9. september 2010

Mbk

roenlund skriver:

Ja, det er også svært, at finde ud af.. Men det er selvfølgelig nok noget med hvor lang tid man har skrevet sammen, og kemien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.