Venner.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Mbk

Hej

Nu er jeg ny herinde, og kender ikke nogen Har en på min venneliste, og en sød en af slagsen

Kender i hinanden personligt, altså dem på jeres venne-liste, eller er det dem i skriver meget med herinde??

- Bare af nysgerrighed

Hilsen fra Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Bellinda89

Hej

Jeg er osse forholdsvis ny herinde & har osse kun en på min V-liste

Anmeld

9. september 2010

otlitrom

Hej, og velkommen til

De der er på min venneliste er dem jeg har talt mest med.. Men det er ikke alle jeg taler med fast, længere... Der er en gruppe jeg skriver med næsten dagligt (breve) (bare ikke lige for tiden, fordi overskudet svigter), og så er der resten som jeg nok kender bedre end resten af baby.dk.... Svært at forklare Jeg ar kun mødt 1 herinde fra IRL, og det var skønt! Men alle kender jeg herindefra.

Håber du bliver glad for siden.

Anmeld

9. september 2010

Mbk

Stoltmor21 skriver:

Hej

Jeg er osse forholdsvis ny herinde & har osse kun en på min V-liste

Så er jeg da ikke den eneste

Anmeld

9. september 2010

motterhea

Jeg har alligevel været her i et stykke tid, jeg har slet ikke nogen

Anmeld

9. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Mbk skriver:

Hej

Nu er jeg ny herinde, og kender ikke nogen Har en på min venneliste, og en sød en af slagsen

Kender i hinanden personligt, altså dem på jeres venne-liste, eller er det dem i skriver meget med herinde??

- Bare af nysgerrighed

Hilsen fra Marlene

Nogle har man mødt i det virkelige liv - nogle sms'er man sammen med og andre igen skriver man privat med.

For der er nogle problemer der bedre egner sig til at blive skrevet direkte til vedkommende end at hele sitet kan se det. 

Anmeld

9. september 2010

Bellinda89

Mbk skriver:

Så er jeg da ikke den eneste

Heh nej det er du ikke (:

& velkommen til btw

Anmeld

9. september 2010

Mbk

kitty skriver:

Hej, og velkommen til

De der er på min venneliste er dem jeg har talt mest med.. Men det er ikke alle jeg taler med fast, længere... Der er en gruppe jeg skriver med næsten dagligt (breve) (bare ikke lige for tiden, fordi overskudet svigter), og så er der resten som jeg nok kender bedre end resten af baby.dk.... Svært at forklare Jeg ar kun mødt 1 herinde fra IRL, og det var skønt! Men alle kender jeg herindefra.

Håber du bliver glad for siden.

Takker

Hvad er det for grupper???

Noget man kan melde sig ind i???

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Jeg kender, hmm, 3 IRL på min venneliste. Min omgangskreds er ikke lige baby.dk brugere De andre på min liste har jeg skrevet mere eller mindre med herinde

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Mbk skriver:

Hej

- Bare af nysgerrighed

Hilsen fra Marlene

Hej Malene.

Rigtig hjertelig velkommen på siden, som jeg håber du får stor glæde af

Jeg kender et par enkelte fra min venneliste i virkeligheden, men resten er ligesom langsomt kommet til efterhånden som jeg har skrevet flere og flere indlæg. Nogle har jeg selv anmodet, og andre har anmodet mig...

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.