Vuggestue..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. juli 2008

Sebastians Mor

I dag fik jeg et brev ind af døren om at Sebastian er blevet tilbudt vuggestue Plads den 1 september der er han ingen gang 7 mdr.

Nogle der kan fortælle om da deres barn startede i vuggestue?

da jeg er meget nervøs hvad det angår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2008

fam.4xc

Catrine skal starte her når hun blir 10 mdr - Caroline startede først som 2 årige så jeg kan ik rigtig hjælpe dig.... men er blot nysgerrig hvor han skal gå henne??

Kram Camilla

Anmeld

19. juli 2008

Sebastians Mor

Klakkebjerg i østerhøj..

Anmeld

19. juli 2008

Sebastians Mor

Eller det er der vi er blevet tilbudt men det er ikke sikkeret.

Anmeld

19. juli 2008

Sebastians Mor

Skriv også gerne Alderen for jeres barn :P

Anmeld

19. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse var 7 mdr da han startede i dp. Men han var ikke så meget afsted, for jeg læste på det tidspunkt.

Jeg tror at hvis i tager en stille indkøring skal det nok gå.

(H)

Anmeld

19. juli 2008

Sebastians Mor

Ja det håber jeg også..

Anmeld

19. juli 2008

Sebastians Mor

Fordi regner med at tage den plads eller kan der går over 3 mdr før jeg kan få en ny..

Anmeld

19. juli 2008

lonemus

Min datter på 2 år er lige startet i vuggestue - og det går bare super fint. Hun startede den 1. juli og er allerede tryg ved stedet. Den første uge fik hun dog en ordentlig omgang virus, så jeg måtte holde hende hjemme i 2 dage!! ( det er meget normalt med sygdom ved inst. start).

Men hun er rigtig glad for at være der - har kun svært ved at slippe mor og far om morgnen, men heldigvis er pædagogerne søde og hjælper med at aflede hendes opmærksomhed. Og 5 min. efter vi er kørt, ar hun sig selv igen.

Så her er der kun varme anbefalinger til vuggestuen - og hun kender nu alle pædagogerne, så hun er ikke utryg når nogen holder ferie eller andet.

Held og lykke med det :)

Anmeld

19. juli 2008

Sebastians Mor

jamen jeg er meget utrygt med det fordi han er jo kun lige fyldt ½ når han skal starte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.