Jeg forkæler vidst en smule for meget, men er SÅ glad for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Silas&Mille

Jeg synes bestemt ikke du forkæler lille Oscar for meget.

Har selv tre katte der får hvad de har brug for og nok lidt mere til 

Når der smøres madpakke om morgenen sidder de troligt og venter på der kommer et stykke skinke eller lidt leverpostej ned til dem.

Når vi spiser aftensmad sidder de også troligt og venter på vi er færdige, for der falder nok lige lidt kød eller sovs af til dem.

Derudover fråder de helt vildt i mus og fulge når de render rundt udenfor, så det er tre fine lettere runde misser jeg har derhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Mira0911

MoriSverige skriver:

Jeg synes bestemt ikke du forkæler lille Oscar for meget.

Har selv tre katte der får hvad de har brug for og nok lidt mere til 

Når der smøres madpakke om morgenen sidder de troligt og venter på der kommer et stykke skinke eller lidt leverpostej ned til dem.

Når vi spiser aftensmad sidder de også troligt og venter på vi er færdige, for der falder nok lige lidt kød eller sovs af til dem.

Derudover fråder de helt vildt i mus og fulge når de render rundt udenfor, så det er tre fine lettere runde misser jeg har derhjemme

Tak skal du have....

Jeg elsker virkelig dyr.. Er opvokset med dyr faktisk hele mit liv... :)

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

Søddepødde skriver:

Årh jeg har samme problem. Må kun ha min hund hvor jeg bor, men savner simpelthen så meget at ha kat. Og så har min mor bare de 4 dejligste killinger, som jeg bare har lyst til at tage med hjem. Øv bøv.

De er herlige...

Hvis vi kommer til at bo et sted, hvor man må have 2 husdyr, så skal vi klart have en kat...

Anmeld

10. september 2010

Miamaja

hahaha.. noj, hvor et dejligt indlaeg. Sikke et heldigt marsvin og han ser jo rigtig straalende ud. vores dyr er ogsaa saa forkaelede, men de giver saa meget glaede at det kun er rimeligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

Miamaja skriver:

hahaha.. noj, hvor et dejligt indlaeg. Sikke et heldigt marsvin og han ser jo rigtig straalende ud. vores dyr er ogsaa saa forkaelede, men de giver saa meget glaede at det kun er rimeligt

Jeg er så vild med din hund... Ih altså...

Godt billede iøvrigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.