Jeg forkæler vidst en smule for meget, men er SÅ glad for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Hmm... I weekenden kan det ikke blive... Vi er booket op med hunde... Vi skal passe....

Kanon herlige hunde....

Jamen så leger jeg lille hundehvalp vil gerne luftes, klappes og have dejlig mad... måske også lige kløes bag ved ørerne

vuf vuf Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Jamen så leger jeg lille hundehvalp vil gerne luftes, klappes og have dejlig mad... måske også lige kløes bag ved ørerne

vuf vuf Majbritt

Åh Majbritt, du er sq herlig...

Anmeld

9. september 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Åh Majbritt, du er sq herlig...

hi hi kunne ikke lige lade være

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

twinboys skriver:

vuf vuf Majbritt

Du er skøn...

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det kan jeg forestille mig

Ja mega... Hold op hvor han kan sætte gang i hele buret når han han skal klø sig..

Anmeld

9. september 2010

Pia.

Det varmer mit dyre hjerte at se ... Hvor er du sød og hvor er det dejligt du forkæler ham og passer så godt på ham...

Han er et meget smukt marsvin...

Det er sådan en person som dig jeg håber der ville købe mine hvalpe... - desværre er ikke alle så gode ved dyr som du er...

Knus og tak for kigget af den smukke fyr..

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Det varmer mit dyre hjerte at se ... Hvor er du sød og hvor er det dejligt du forkæler ham og passer så godt på ham...

Han er et meget smukt marsvin...

Det er sådan en person som dig jeg håber der ville købe mine hvalpe... - desværre er ikke alle så gode ved dyr som du er...

Knus og tak for kigget af den smukke fyr..

Tusinde tak for de skønne ord...

Vil rigtig gerne have en hund mere, vi må kun have en hund her.. Håber vi flytter til noget på et tidspunkt, hvor vi kan have to 2 hunde... :)

Anmeld

10. september 2010

Pena

MoarJ skriver:

Tusinde tak for de skønne ord...

Vil rigtig gerne have en hund mere, vi må kun have en hund her.. Håber vi flytter til noget på et tidspunkt, hvor vi kan have to 2 hunde...

Når du nu er så glad for dyr, skal du så ikke have en lille killing om tre uger????? Lokke lokke.

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

Søddepødde skriver:

Når du nu er så glad for dyr, skal du så ikke have en lille killing om tre uger????? Lokke lokke.

Jeg Elsker katte... vi må kun have 1 husdyr her... vi har en labber..
Det er virkelig fristende og byde en kat velkommen her...
Men det går sq ikke....

Anmeld

10. september 2010

Pena

MoarJ skriver:

Jeg Elsker katte... vi må kun have 1 husdyr her... vi har en labber..
Det er virkelig fristende og byde en kat velkommen her...
Men det går sq ikke....

Årh jeg har samme problem. Må kun ha min hund hvor jeg bor, men savner simpelthen så meget at ha kat. Og så har min mor bare de 4 dejligste killinger, som jeg bare har lyst til at tage med hjem. Øv bøv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.