1 kontrol = opr. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Årn nej, det er længe! 4 år.... Øv altså...Men hun skal nok blive hel og stærk igen! Jeg tror den lille dame er uovervindelig!!

Den lille lut'ski er altså bedårende.... *suk* hun ér altså en darling!

Tak Kitty, ja jeg synes også hun er vældig bedårende ;) (og jo til tider en darling ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

ooo

Det er voldsomt det der er sket med malutten. Håber at det viser sig ikke at have nogle længerevarende mén for den lille lutte.

Og ih hvor er hun bare en dejlig og helt igennem sympatisk lille pige. Elsker at hun deler kys ud til lægen, det er da bare helt vildt sødt.

Anmeld

9. september 2010

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Det er voldsomt det der er sket med malutten. Håber at det viser sig ikke at have nogle længerevarende mén for den lille lutte.

Og ih hvor er hun bare en dejlig og helt igennem sympatisk lille pige. Elsker at hun deler kys ud til lægen, det er da bare helt vildt sødt.

Tak søde dig :)

Ja det er sgu lige lidt voldsomt, at sådan et lille fald, kan ha´så voldsomme konsekvensere :(

Men altså ham doktormanden var nu også ganske pæn, så kan nu godt forstå hun gerne ville mysse lidt på ham..... (Ville nok bare virke sådan lidt bøvet hvis jeg gjorde det samme;)

Anmeld

9. september 2010

ooo

Rose <3 skriver:

Tak søde dig

Ja det er sgu lige lidt voldsomt, at sådan et lille fald, kan ha´så voldsomme konsekvensere

Men altså ham doktormanden var nu også ganske pæn, så kan nu godt forstå hun gerne ville mysse lidt på ham..... (Ville nok bare virke sådan lidt bøvet hvis jeg gjorde det samme

Narj, gør det Trine! Malutten har vist allerede sagt god for ham, så gang i dig

Anmeld

9. september 2010

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Narj, gør det Trine! Malutten har vist allerede sagt god for ham, så gang i dig

Hmmm måske jeg skal lave THE move imorgen.... Man er sgu så FRÆK i det opr. tøj

Anmeld

9. september 2010

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

Man får bare lyst at råbe og skrige og skælde ud!! Hvor er det typisk at ham den anden ikke opdagede det for een uge siden!

Malucca er bare dejlig! Det er da en sand kærlighedserklæring...

Hmm jeg krydser fingre for at alt det her "arm halløj" er hurtigt ovre... Rigtig god bedring!

Knus

Tak søde, ja for dælen jeg lignede en r*v der var træt af skide da ham lægen sagde det i dag....

Men måske er det meget godt, så der faktisk kom en lægen indover, som både Prutten og jeg føler os trykke ved :)

Knus til jer :)

Anmeld

9. september 2010

JustAnotherName

Øv, hvor er det træls for lille Malucca. Jeg håber det hele vil komme til at gå godt, så hun kan få det godt igen, lille tapre pige.
Kram til Jer begge to, og øv, hvor er det synd, at det skulle gå så uheldigt!

Anmeld

9. september 2010

Ranarupta

Årh altså, stakkels lille Malut!

Rigtigt god bedring til datter og god scoring til moar

Anmeld

10. september 2010

sarahb

Puha, hvor er det bare vildt, at et brækket arm skal forårsage alt det her.

Håber operationen går som den skal og at alt fremover vil gå strygende..
Held og lykke

Anmeld

10. september 2010

Bondepigen

Åh nej, hvor er det synd for jer. Men jeg er helt sikker på at Malutten tager det pænt, bare hun kan få lov at flirte lidt med nogle søde læger....

Håber virkelig de får det gjort ordenligt, så I slipper for videre overraskelser...

Pøj pøj med det hele.

Stort til jer begge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.