1 kontrol = opr. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Klumpe-dumpe

Hejsa

Ja så var M til kontrol idag, og det så desværre ikke så godt ud, så imorgen tidlig skal hun opereres

Bruddet er åbenbart slemmere end hvad ham den sure læge så i søndags  så hun burde ha´været opr. der, da det sidder i en væksplade..... (Og det kunne ha´sparret en uge i gips)

Men heldigvis var det en meget sød læge idag, som M hvis blev meget forelsket i... Hun gik i hvert fald over og satte sig på skødet af ham, og adede ham, samt flittig delte ud af mysserne til ham :D

-Han skal også opr. hende i morgen.

Nåh det var lige lidt herfra.

Kan I ha´en god weekend.

Knuz.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Barbamama

Åh det er bare noget l... altså..... Føler sådan med jer!!!!! Jeg håber at alt går som det skal så hun kun skal rodes med en gang. Og så er det da altid noget at det er en sød læge der skal operere hende. En som Malutten tydeligvis har godkendt på forhånd. Held og lykke til jer.

Anmeld

9. september 2010

otlitrom

Stakkels lille M.! Men hvor er hun bare en darling, sådan at dele ud af mysserne! Hun er en skøn tøs!

Håber snart den lille arm bliver frisk igen!

Anmeld

9. september 2010

anna-jonas

Ååååhhhh............søde Trine, så slap hun ikke alligevel. Men godt at hun tager det så flot, og flirter åbenlyst med lægen.

Vil tænke på jer i morgen, og sende mysser.

Knus Mette

Anmeld

9. september 2010

Ni-ko-li-ne

Man får bare lyst at råbe og skrige og skælde ud!! Hvor er det typisk at ham den anden ikke opdagede det for een uge siden!

Malucca er bare dejlig! Det er da en sand kærlighedserklæring...

Hmm jeg krydser fingre for at alt det her "arm halløj" er hurtigt ovre... Rigtig god bedring!

Knus

Anmeld

9. september 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Åh det er bare noget l... altså..... Føler sådan med jer!!!!! Jeg håber at alt går som det skal så hun kun skal rodes med en gang. Og så er det da altid noget at det er en sød læge der skal operere hende. En som Malutten tydeligvis har godkendt på forhånd. Held og lykke til jer.

Det er desværre ikke kun en gang den skal opr. da de plader, skruer og stål skal ud igen om 4-5 ugers tid..... Det kan ikke blive siddende da det er i en væksplade. (Den der sørger for armen vokser korrekt)

Når hun så bliver ca. 4 år, kan de først se om hun får varrig men´af det (om armen vokser som den skal)

Anmeld

9. september 2010

Barbamama

Rose <3 skriver:

Det er desværre ikke kun en gang den skal opr. da de plader, skruer og stål skal ud igen om 4-5 ugers tid..... Det kan ikke blive siddende da det er i en væksplade. (Den der sørger for armen vokser korrekt)

Når hun så bliver ca. 4 år, kan de først se om hun får varrig men´af det (om armen vokser som den skal)

Åh nej!!!! Ej altså jeg synes sgu det er for meget at I skal igennem det...... Ved slet ikke hvad jeg skal sige Trine. Det er sgu synd for din dejlige pige....

Anmeld

9. september 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Stakkels lille M.! Men hvor er hun bare en darling, sådan at dele ud af mysserne! Hun er en skøn tøs!

Håber snart den lille arm bliver frisk igen!

Tak søde misse....

Ja hun er en sand charmør.... Men han blev også lige fortalt af den unge dame, at man IKKE må tegne på sig selv. (Han skrev sit navn på hendes arm) så kikkede hun på ham, meget alvorligt og sagde AAAAJJJJJ!!!! (nej)

Og da hun fik nattøj på, kikkede hun på det og sagde doktor.

Men om armen bliver helt frisk ved jeg først når hun er ca. 4 år :(

Anmeld

9. september 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

Tak søde misse....

Ja hun er en sand charmør.... Men han blev også lige fortalt af den unge dame, at man IKKE må tegne på sig selv. (Han skrev sit navn på hendes arm) så kikkede hun på ham, meget alvorligt og sagde AAAAJJJJJ!!!! (nej)

Og da hun fik nattøj på, kikkede hun på det og sagde doktor.

Men om armen bliver helt frisk ved jeg først når hun er ca. 4 år

Årn nej, det er længe! 4 år.... Øv altså...Men hun skal nok blive hel og stærk igen! Jeg tror den lille dame er uovervindelig!!

Den lille lut'ski er altså bedårende.... *suk* hun ér altså en darling!

Anmeld

9. september 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Ååååhhhh............søde Trine, så slap hun ikke alligevel. Men godt at hun tager det så flot, og flirter åbenlyst med lægen.

Vil tænke på jer i morgen, og sende mysser.

Knus Mette

Tak søde...

Måske det er meget godt det er nu, så der kommer en læge ind over, vi begge er trykke ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.