Jer der er alene med jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

wamse

Tulipan skriver:

Også til sæbe, tøj osv?

Jeps alt og også mine studiebøger, så jeg hænger virkelig med bagdelen i vandskårpen(en ordbog er på min ønskeseddel) lige pt. Min søn har taget fritidsjob, så det hjælper lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Vingummien

wamse skriver:

Jeps alt og også mine studiebøger, så jeg hænger virkelig med bagdelen i vandskårpen(en ordbog er på min ønskeseddel) lige pt. Min søn har taget fritidsjob, så det hjælper lidt.

Gør vi også. Jeg er så heldig at jeg ikke selv skal betale bøger der hvor jeg er, kun ordbøger (nu også mega dyre).

Men når man er alene osv, så syntes jeg sku de penge flyver ud af vinduet.

Dejligt han har den alder hvor han selv kan gøre lidt, for at få tøj osv

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Jeg vil skyde på, at vi bruger MAX 2.000,- om måneden på mad, bleer og andre ting til husholdningen, og vi er kun Laura og jeg

K.h. Linda

Hvordan dælen kan det lade sig  gøre??..respekt

Er der også iregnet takeout og cafébesøg?

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

dorthemus skriver:

Kunne ikke sige det bedre selv.

Respekt

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Tjaaa, nu har jeg kun fået take out 1 gang siden Laura kom til verden for 10½ måned siden Hvad angår cafébesøg så sker de ca. 1 gang om måneden, men ja, inkl. ALT Når der kommer børnepenge, bruger jeg nok lidt ekstra på tøj...

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

Baagøe skriver:

Tjaaa, nu har jeg kun fået take out 1 gang siden Laura kom til verden for 10½ måned siden Hvad angår cafébesøg så sker de ca. 1 gang om måneden, men ja, inkl. ALT Når der kommer børnepenge, bruger jeg nok lidt ekstra på tøj...

lever i af ris

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Hold fast mand, det kan jeg ikke...hvor er du sej

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Tulipan skriver:

lever i af ris

Nej da. Det er alt for dyrt Vi spiser stort set alt. Ris, kartofler, pasta, kød osv. Desuden får vi grøntsager hver dag også

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Hold fast mand, det kan jeg ikke...hvor er du sej

Tak Jeg har nu aldrig haft det store forbrug og har det stadig ikke, så det er nok derfor...

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

Baagøe skriver:

Nej da. Det er alt for dyrt Vi spiser stort set alt. Ris, kartofler, pasta, kød osv. Desuden får vi grøntsager hver dag også

Vil gerne handle samme sted som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.