Jer der er alene med jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.739 visninger
40 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Vingummien

Og kun jer der er alene om jeres barn, uden faren/moren. For så kan jeg bedre få en ide om det.

Hvad bruger i om mdr til mad? Altså hvad har i til at stå som rådighedsbeløb på kontoen til mad og bleer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

dorthemus

Følger lige med her...Runa blir jo stadig ammet så det er ikke aktuelt at medregne hende i madbudgettet endnu, men jeg er også nysgerrig på hvad folk svarer

Anmeld

9. september 2010

frk Jensen

Tulipan skriver:

Og kun jer der er alene om jeres barn, uden faren/moren. For så kan jeg bedre få en ide om det.

Hvad bruger i om mdr til mad? Altså hvad har i til at stå som rådighedsbeløb på kontoen til mad og bleer?

Altså... jeg har 7000 kr til rådighed til ALT om måneden... Det er vist fint til os..

Jeg tror at vi bruger 3000 på mad og bleer.. resten er til alt andet.

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

fru thomsen skriver:

Altså... jeg har 7000 kr til rådighed til ALT om måneden... Det er vist fint til os..

Jeg tror at vi bruger 3000 på mad og bleer.. resten er til alt andet.

Jeg havde nemlig selv tænkt på omkring de 3 til mad og bleer.

Er ved at lave budget hader det!

Anmeld

9. september 2010

frk Jensen

Tulipan skriver:

Jeg havde nemlig selv tænkt på omkring de 3 til mad og bleer.

Er ved at lave budget hader det!

jeg fik lavet budget i banken...

Det virker bare..

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

fru thomsen skriver:

jeg fik lavet budget i banken...

Det virker bare..

ja, jeg fik så afvide jeg ku lave det på netbank

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

dorthemus skriver:

Følger lige med her...Runa blir jo stadig ammet så det er ikke aktuelt at medregne hende i madbudgettet endnu, men jeg er også nysgerrig på hvad folk svarer

Det kommer jo også lige pludselig. Ville jo være rart at vide det på forhånd hvad man kan regne med.

Burde også have fået styr på det for længe siden. Men jeg har jo altid bare høvet eller brugt kortet når jeg handler.

Anmeld

9. september 2010

wamse

Altså vi har kun 4500 at leve for til alt ud over de faste udgifter på budgettet. De måneder hvor der kommer børnepenge har vi lidt mere.

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

wamse skriver:

Altså vi har kun 4500 at leve for til alt ud over de faste udgifter på budgettet. De måneder hvor der kommer børnepenge har vi lidt mere.

Også til sæbe, tøj osv?

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Jeg vil skyde på, at vi bruger MAX 2.000,- om måneden på mad, bleer og andre ting til husholdningen, og vi er kun Laura og jeg

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.