fif til glat at kravle på glat gulv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

SpunkenJo

- skriver:

Hvad med at købe et af de gulvtæpper der i jysk med peter plys, prinsesser eller lign. Og når hun så har øvet der kravler hun uden problemer på glat gulv. 

"rigtig" gulvtæppet var tricket her.

En uges ferie på skihotel med dejlige tykke tæpper overalt gjorde at vi fik en krablende dreng hjem. Han blev så glad, da han erfarede han ikke bare skøjtede rundt på gulvet, og fik lynhurtigt fanget det ku bruges

klart en go ide at invistere i et stykke (midlertidig) gulvtæppe.

Knus Jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Fie_GoBabyGo

Sasja77 skriver:

Hej med Jer,

Min datter på 7 måneder vil helt vildt gerne kravle. Hun prøver og prøver men vores gulv er glat så det er svært for hende....Er der nogen der ligger med inde med nogle gode råd? jeg kan ikke tage bukserne af hende for det er for koldt. Men hun ligger uden strømper lidt ad gangen så kan hun få lidt fodfæste meeeeen det virker ikke helt

Kom frit frem med nogle guldkorn

Hilsen Olivias mor

Strømpebukser med gummi dutter på knæene hjælper så baby står bedre fast når de skal lære at kravle og ikke glider som Bambi på glat is på de glatte gulve. Kravlestrømpebukser med gummi på knæene og under fødderne fås fra www.GoBabyGo.dk

Anmeld

13. maj 2014

ano14316

Sasja77 skriver:

Hej med Jer,

Min datter på 7 måneder vil helt vildt gerne kravle. Hun prøver og prøver men vores gulv er glat så det er svært for hende....Er der nogen der ligger med inde med nogle gode råd? jeg kan ikke tage bukserne af hende for det er for koldt. Men hun ligger uden strømper lidt ad gangen så kan hun få lidt fodfæste meeeeen det virker ikke helt

Kom frit frem med nogle guldkorn

Hilsen Olivias mor

Hvad med et legegulv...

De der skumgummi firkanter man samler.. De isolere også hvis der er lidt fodkoldt...

Anmeld

13. maj 2014

ano14316

Fie_GoBabyGo skriver:

Strømpebukser med gummi dutter på knæene hjælper så baby står bedre fast når de skal lære at kravle og ikke glider som Bambi på glat is på de glatte gulve. Kravlestrømpebukser med gummi på knæene og under fødderne fås fra www.GoBabyGo.dk

Hvorfor er det lige at du skal skrive i en 4 år gammel tråd for at gøre reklame for dig selv...

OMG!!! så belastende...

Anmeld

13. maj 2014

FruK

Fie_GoBabyGo skriver:

På en skala fra 1 til 10, hvor irriterende tror du så, at det er for os andre herinde, at du hiver en old-gammel tråd frem, for at lave reklame for din egen forretning...?!! 

Anmeld

13. maj 2014

Kay

FruK skriver:

På en skala fra 1 til 10, hvor irriterende tror du så, at det er for os andre herinde, at du hiver en old-gammel tråd frem, for at lave reklame for din egen forretning...?!! 

uhhh omtrent 8½-9 stykker 

Anmeld

3. juni 2014

Fie_GoBabyGo

ano14316 skriver:

Hvorfor er det lige at du skal skrive i en 4 år gammel tråd for at gøre reklame for dig selv...

OMG!!! så belastende...

Det er jeg ked af du synes. Der er mange der læser disse tråde selvom de er af ældre dato. Der er mange børn der har svært ved at lære at kravle og kan have meget glæde af produkterne.

Anmeld

3. juni 2014

Fie_GoBabyGo

FruK skriver:

Det er jeg ked af du synes. Der er mange der læser disse tråde selvom de er af ældre dato. Der er mange børn der har svært ved at lære at kravle og kan have meget glæde af produkterne. Kh fra Fie

Anmeld

3. juni 2014

Mother-love

Vores gulv var også monster glat og tror det er derfor Isabella gik før hun kravlede.

Jeg fandt ud af bagefter at man kan få sådan nogle skridsikre "bånd" man sætter på knæene så de kan kravle.

Kan lige se om jeg kan finde dem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.