fif til glat at kravle på glat gulv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.167 visninger
21 svar
10 synes godt om
9. september 2010

Sasja77

Hej med Jer,

Min datter på 7 måneder vil helt vildt gerne kravle. Hun prøver og prøver men vores gulv er glat så det er svært for hende....Er der nogen der ligger med inde med nogle gode råd? jeg kan ikke tage bukserne af hende for det er for koldt. Men hun ligger uden strømper lidt ad gangen så kan hun få lidt fodfæste meeeeen det virker ikke helt

Kom frit frem med nogle guldkorn

Hilsen Olivias mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Mor-til-asta-09

Har desværre ingen fif, vil blot sige at det sagtens kan lade sig gøre Vores gulv er også rigtig glat, og det lykkedes vores datter at begynde at kravle

Anmeld

9. september 2010

Maise

vi har glatte parketgulve, og har derfor købt, de der gummiunderlagsgulvtæpper. kan købes i fætter br bla. med dyr. det er sådan lidt ligesom et stort puslespil.

Anmeld

9. september 2010

serinasmor

vi har også glat gulv ... hvilket nok er grunden til at min datter søløvede i starten .. nu har hun lært det der med at kravle og det går stærkt selvom gulvet er lige glat ... så bare rolig det skal nok komme ... giv evt din pige strømper på med skridsikre dimser under fødderne .. kan også fås som strømpebukser med skridsikre knæ ... dem fik serina dog altid viklet rundt så det skridsikre sad i knæhaserne istedet hvordan der lod sig gøre er stadig et mysterie for mig

Anmeld

9. september 2010

Tdittmann

Her hos os har pigerne fået skindfutter på når de begynder at gøre klar til at ville kravle. 

Det har 2 formål de kan sætte af og de får ikke kolde fødder.

Knus Tanja

Anmeld

9. september 2010

mama10

Gulvpuslespil er GULD værd!

Anmeld

9. september 2010

<3

Gulvpuslespil, kravlesko eller strømper med dutter

Alternativt kan du holde hende bag fødderne så går det meget nemmere med at komme frem

Anmeld

9. september 2010

Findusinde

Vi har et meget meget glat parket gulv og der har Laura uden problemer lært at kravle og nu at gå.. Hun blir et år den 17 sept..

Anmeld

9. september 2010

Sasja77

Har gulvpuslespil, men når frøkenen mestrer at mave sig væk fra det så er det at det bliver svært Nå men jeg kan læse at det kommer med tiden selvom gulvet er glat, tak for rådene skønne mennesker!

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Sasja77 skriver:

Hej med Jer,

Min datter på 7 måneder vil helt vildt gerne kravle. Hun prøver og prøver men vores gulv er glat så det er svært for hende....Er der nogen der ligger med inde med nogle gode råd? jeg kan ikke tage bukserne af hende for det er for koldt. Men hun ligger uden strømper lidt ad gangen så kan hun få lidt fodfæste meeeeen det virker ikke helt

Kom frit frem med nogle guldkorn

Hilsen Olivias mor

Vi har glatlakeret trægulv og Laura kravler fint Vil de, så gør de det uanset hvad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.