hjælp mig lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Pige2009

Jeg er ret sikker på, at din JM villle informere dig om det, såfremt der var risiko for en for tidlig fødsel. Laura stod fast i uge 32, og jeg fødte først 15 dage over terminsdatoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

<3

Tjalfe stod også fast i bækkenet fra uge 26 og han kom først ud af maven på mig i uge 38 Så det kan man sagtens.

Men havde egentlig ikke tænkt over at det måske var derfor han hurtigt kunne holde hovedet... hmmmmmmm

Anmeld

9. september 2010

pussepige

Rebecca stod fast med hovedet da jeg var 26 uger henne, de var bange for jeg skulle føde for tidligt så blev sygemeldt og skulle slappe rigtig meget af.. Hun kom først ud da jeg blev sat igang en uge før termin (grunden der var intet fostervand tilbage)

Anmeld

9. september 2010

SussieThyssen

Tjaaa..som sagt tror jeg det er meget forskelligt. Jeg var også sygemeldt men det var af helt andre årsager.

Charlotte meldte først sin ankomst 12 dage over termin, og badede i fostervand LOL

Og så vejede hun 4,5 kg og var 55 cm lang, hun holdt også hovedet lynhurtigt, men det har alle mine unger nu gjort.
Kærligst
Sussie

Anmeld

10. september 2010

quar20

Mange mange tak til jer som læste dette og har svaret.. =)

Dejligt at høre man IKKE behøver at rende rundt med benene på kryds.. =) Syntes det iøvrigt var lidt svært at bevæge sig ordenligt når benene var på kryds.. =)

Så igen mange mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.