ferie i dec. hvor vil i anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Happiness

Vi skal selv til phuket til december Det tager 11 timer med flyet. Og så skal vi vist køre 40 min til hotellet.

Så synes nu ikke det er så slemt. Og vi skal IKKE mellemlande. Har godt nok ikke børn endnu. Men sætter nu pris på at man ikke skal ind og ud af flyet flere gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Muffinmus

jo, men som sagt skal man kende sine børn...og et fly i 11 timer kan være den rene tortur for nogle børn, mens andre bare sover.

Så synes klart man også skal tage hensyn til de små og ikke bare tænke  JEG skal fandme til Thailand:-)

Så alt med måde og ved man at det kan ens børn fint, så prøv, men nej tak til mig...synes som sagt min flyvetur på 4 timer var mere end rigeligt for mine 2 unger. Mest den ene, som ikke kan sidde stille ret længe af ganngen og blev overtræt på turen.

Og ikke mindst hensyn til andre passagerer:-)

Ogfint nok at en tur til kbh gik fint, men det er jo en søndags tulletur i forhold til den lange rejse i måske gerne vil på.

Og nej, man skal da ikke opgive de store rejser fordi man er blevet mor, men man kunne måske udskyde det lidt til ens børn rent faktisk fik noge mere u ud af sådan en tur, for poo losv kan de jo få tættere på også:-)

Nå, men håber i findet det helt rigtige feriested for jeres familie:-)

Anmeld

9. september 2010

Mor-til-asta-09

LIZO skriver:

manden har barsel hele dec måned. og vi har overvejet at tage ud og rejse med ungerne.. (5 år og 1 år til den tid) hvor vil i anbefale? skal være et varmt sted men uden det er alt for varmt.. og ikke en alt for lang fly tur..

kan i hjælpe.. camilla

Jeg vil helt klart anbefale Gran canarie, Pourto rico.. Rigtig dejligt sted. Flyveturen vare 5 timer, og altid god service til børnene...

Helt klart favoritsted.. Vi tager afsted d.31 december, med asta på 1½ år

Anmeld

9. september 2010

DK

Vi var i sidste uge af november (dvs. det samme som første uge af december) i Egypten. Det var perfekt vejr, en sådan 24 grader i skyggen, dvs. ligesom en dejlig dejlig sommerdag herhjemme i DK. Flyveturen derned tager kun en 3 timer mener jeg, og der er MASSER af gode hoteller med all inclusive hvilket gør det super nemt!! Der er masser af koraller og fisk, så man bare går ud på badebroen og kigger ned og så kan alle se de kulørte fisk osv.

Vi var sidst i Sharm el Sheik på hotel Royal Grand Sharm, og det var super lækkert. Vi rejste med atlantisrejser.dk og alt gik perfekt. De havde en lækker opvarmet pool og også en der ikke var opvarmet (nok lidt mere for mig, den opvarmede var ligeså varmt som et kæmpe badekar!!) Vi spiste frisklavet sushi på hotellet uden at få dårlig mave, og det hele var så fint og lækkert. Der var fine legepladser og hotellets personale meget venlige! Du får lige billeder fra en af deres restauranter mod havet, fra vores strandstole ved poolen, og til sidst Kirstine foran det lille børnebassin.

Her er et link til det hotel vi var på, men der er altså MASSER af gode hoteller: http://www.atlantisrejser.dk/Catalog.php?l=3&i=33 Dog er billederne på deres hjemmeside faktisk ikke lige så fine som der ser ud i virkeligheden!

Rigtig god tur!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.