ferie i dec. hvor vil i anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.844 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. september 2010

LIZO

manden har barsel hele dec måned. og vi har overvejet at tage ud og rejse med ungerne.. (5 år og 1 år til den tid) hvor vil i anbefale? skal være et varmt sted men uden det er alt for varmt.. og ikke en alt for lang fly tur..

kan i hjælpe.. camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Muffinmus

hmm, de nemmeste steder er jo klart de kanariske øer..der er ikke ret mange varme steder i europa i december desværre.

Eller måske Sharm el sheik i Ægypten. Men i må jo lige snakke om hvad i ønsker ud af turen.

Anmeld

9. september 2010

LIZO

skal bare være en hygge tur.. det eneste krav er at der er lidt at kigge på og varmt

vi har snakket om thailand. men ved ikke rigtig om det bliver for langt for zoey..

Anmeld

9. september 2010

sarahb

Thailand, Malaysia m.m.
Det ville da være super lækkertfly turen er dog lang.

Ellers egypten men der er ikke vildt varmt i december.

Anmeld

9. september 2010

LIZO

hvor i thailand vil i anbefale.. det er der kærsten helt vil hen..

Anmeld

9. september 2010

Happiness

LIZO skriver:

skal bare være en hygge tur.. det eneste krav er at der er lidt at kigge på og varmt

vi har snakket om thailand. men ved ikke rigtig om det bliver for langt for zoey..

Altså her er hvad jeg har hørt fra mine bekendte som har børn. De har både fløjet korte (2t.) og længere ture, som fx thailand. Der har det faktisk gået bedre med de længere ture... Der (plejer) at være mere plads til at gå rundt. Plus babyerne vender sig til det efter lidt tid. Og det væreste er jo at lette og lande.

Har hørt mig frem, da kæresten og jeg, ikke har lyst til at give afkald på fx. thailand, når vi bliver forældre. For elsker simpelthen venligheden, naturen, vejret, og så kan man jo leve billigt dernede, og det er jo heller ik dyrt at rejse til.

Men dem jeg hørte, har rejst med en på 5 måneder, og en på 2. Pigen på 2 var helt opslugt af maden og filmene i flyet. Og ham på 5 måneder, som meget af turen. Det var åbenbart beroligende for ham at flyve

Men de sagde lige da de lettede og landede, så var begge unger lidt urolige og fik ondt i ørene Men det plejer jeg så også at få

Så hvis det er der i vil hen, synes jeg ikke at flyvetiden skal skræmme jer

Anmeld

9. september 2010

Muffinmus

nu er der nogen der godt kan unde ta ungerne går amok, men jeg ville ikke selv tage små børn med på turen.

For det første skal i til lufthavnene, dvs kørsel på ...(aner ikke hvor du :-)), men måske en time. I skal være der 2 timer før også.

Allerede der har jeres tur måske været 3 timer og i er ikke engang fløjet.

Så skal i flyve..ofte ca 12 timers tid, måske med mellemlandinger 1-2 steder alt efter hvilket selvskab.

Så er i på min 15 timers rejse med små børn..... og så er der lige bagage og tur ti hotellet. DEr kan i også lige lægge 2-3 timer til.

Så er i på måske 18 timers rejse.......Det er dælme meget at forlange for 2 små ørn når i kunne have valgt et sted tættere på:-)

Men tør i så kan i godt, bare i kender jeres børn og ved de andre 200 passagerer ikke bliver alt for berørt af trætte unger:-)

Vi skal selv til Tyrket lige som sidste år, her i uge 42, men det tager 3-4 timer og det var RIGELGTI sidste år med 2 små børn:-)

Alt i alt bestemmer i helt selv, og kan godt forstå Thailand lokker. Vil super gerne selv afsted, men det bliver altså om nogle år først....

Anmeld

9. september 2010

sarahb

MariaE skriver:

nu er der nogen der godt kan unde ta ungerne går amok, men jeg ville ikke selv tage små børn med på turen.

For det første skal i til lufthavnene, dvs kørsel på ...(aner ikke hvor du :-)), men måske en time. I skal være der 2 timer før også.

Allerede der har jeres tur måske været 3 timer og i er ikke engang fløjet.

Så skal i flyve..ofte ca 12 timers tid, måske med mellemlandinger 1-2 steder alt efter hvilket selvskab.

Så er i på min 15 timers rejse med små børn..... og så er der lige bagage og tur ti hotellet. DEr kan i også lige lægge 2-3 timer til.

Så er i på måske 18 timers rejse.......Det er dælme meget at forlange for 2 små ørn når i kunne have valgt et sted tættere på:-)

Men tør i så kan i godt, bare i kender jeres børn og ved de andre 200 passagerer ikke bliver alt for berørt af trætte unger:-)

Vi skal selv til Tyrket lige som sidste år, her i uge 42, men det tager 3-4 timer og det var RIGELGTI sidste år med 2 små børn:-)

Alt i alt bestemmer i helt selv, og kan godt forstå Thailand lokker. Vil super gerne selv afsted, men det bliver altså om nogle år først....

jeg rejste til miami med vores søn og der var INTET.
Tures tog sammenlagt 15-17 timer med ventetid osv og det var det nemmeste.. Det var intet. Og alle passagerene roste ham fordi de ikke rigtig bemærkede ham til trods for han kun var 1.5 år.
Så nej jeg synes ikke man skal lade sig skræmme eller lade sig stille med en kortere tur et sted man ikke rigtig vil i forhold til en længere tur til derhen hvor man rigtig gerne vil.
Det kommer også an på hvilke børn det er, hvordan man aktiverer dem på turen og om man selv er rolig og tilpas

Anmeld

9. september 2010

LIZO

okay super.. hvor lang tar det ar flyve.. vi har hørt meget om thailand.. liam frygter jeg ikke.. han er nem at få til at side stille i længere tid..  og elsker at se film. men zoey er krudt i numsen. 

liam har prøvet at flyve fra kbh til aalborg og tilbage.. han tog det meget flot.

Anmeld

9. september 2010

LIZO

det tar maks 30 min ud til lufthavnen..  så ikke fordi vi har en lang tur.

vi har overvejet en tur til usa. men vi kan ikke blive enige om hvor. og vi vil gerne lege en autocamper og kører rundt. men det venter vi med nogle år til de begge er noget størrer..

men vi trænger bare så meget til ferie. og dec er den eneste måned hvor det hele passer sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.