Negativ test, men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

ZamanogDania

Missi skriver:

Det er bare en urin prøve læge sekratæren skal have og så kan hun give dig svaret... ring i morgen tidlig og hør om det er en mulighed, træls weekend du vil gå i møde hvis du er så trist

Problemet er jeg er i Ringsted, er først tilbage på søndag. Er de tester man køber. Er de ikke ligeså sikre som hos lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Muffinmus

jamen nogle gange kan ens tarme godt give små smølfe spark efter graviditeter fordi der er møbleret om på det hele derinde. Fik dem selv det første år, sådan on off og tog masser af teste men var IKKE gravid.

Men den måde i dyrker sex på uden at ville have børn er altså helt uansvarligt og det skal i da stoppe med med det samme.

Skynd dig at få den prævention, nuva-ringen kan i øvrigt anbefales synes jeg:-)

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

SussieThyssen skriver:

Ville da bestemt lige blive tjekket hos lægen og ikke udskyde det.

Abort er jeg pricipielt modstander af, og skulle du allerede være gravid igen og du allerede kan mærke "noget der bevæger sig" i din mave, ja så er det alligevel alt for sent til abort.

Og så må du jo bare tage det sure med det søde og modtage endnu et liv med glæde.

Men der kan nu også være andre ting der får maven til at bevæge sig og som man ikke lagde mærke til før man var gravid første gang.

Luft i maven, som ligger og rutcher rundt i tarmene, kan ofte give bevægelser, der minder om baby-bevægelser.

Du er inde i ramadanen, og hvis du selv lever efter den, så er der ikke noget at sige til at du får luft i maven. Ændrede spisevaner er netop en af de ting der virkeligt kan sætte skub i tarmaktiviteten.

Så jeg tror du roligt kan trække vejret igen.

Men hop lige op til lægen alligevel...bare for at være sikker.

Kærligst

Sussie

Ja det med luft. Altså jeg har lidt luft i maven. Er det den der giver bevægelser i maven så? Fordi jeg kan kun mærke noget der bevæger sig og ikke andet.

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

MariaE skriver:

jamen nogle gange kan ens tarme godt give små smølfe spark efter graviditeter fordi der er møbleret om på det hele derinde. Fik dem selv det første år, sådan on off og tog masser af teste men var IKKE gravid.

Men den måde i dyrker sex på uden at ville have børn er altså helt uansvarligt og det skal i da stoppe med med det samme.

Skynd dig at få den prævention, nuva-ringen kan i øvrigt anbefales synes jeg:-)

Nuva ring? kan du skrive lidt om den?
Så du sød

Anmeld

9. september 2010

Muffinmus

det er en lille plastik ring man sætter op selv. Sidder i 3 uger og så ud en uge, ny i igen efter 1 uges pause. og så forfra igen:-)

Det er SÅ nemt selv at :-)

Den er altså bare super o forhold til piller fordi:

Du skal ikke huske den hver dag

Den tager få sek at tage ud og smide væk og sætte ny og

Den frigiver meget lidt hormoner af gangen og er derfor også rar for kroppen

OG, man kan sagtens udskyde mens hvis man skal på ferie, så tager man bare en ny i uden at holde pausen:-)

Jeg har altid brugt piller men det skal jeg da aldrig mere efter jeg har fået nuvaen:-)

Anmeld

9. september 2010

82Miraklet

ZamanogDania skriver:

Nuva ring? kan du skrive lidt om den?
Så du sød

Efter man har været gravid, kan luften i tarmene sagtens mærkes som en lille bebs der tuller rundt derinde !! Og da man jo har mærket en graviditet før, er man hurtig til at tro at det måske er en bebs, men jeg er ret sikker på det er luften der bevæger sig rundt derinde, mærker det selv til tider og jeg er bestemt ikke gravid !!!

Dog vil jeg også sige at hvis I ikke ønsker en graviditet, så skal i beskytte jer bedre, at Manden "passer" på er ikke en særlig god garanti...

Men held og lykke med det !!

Anmeld

9. september 2010

SussieThyssen

Om luft kan give bevægelser i maven?

ja, det kan du tro det kan, også luft der ikke nødvendigt giver sig udtryk i prutter eller bøvsen, men som bare rutcher rundt derinde og ligefrem kan få det til at knække og knage i maven.

Og det kan virkeligt godt føles som om, der er en der rører på sig derinde.

Spis noget cultura og se om ikke det hjælper lidt.

Og ellers vil jeg da også mene at den ikke går med ubeskyttet sex, hvis I ikke vil have flere børn.

Ser du, hvad du og din mand nok ikke ved, så kommer der altid lidt små dråber ud af mandens penis længe inden han får udløsning. Og de dråber indeholder OGSÅ sæd. Og så kan han ellers passe nok så meget på, gravid kan du altså sagtens blive.

Kærligst

Sussie

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

MariaE skriver:

det er en lille plastik ring man sætter op selv. Sidder i 3 uger og så ud en uge, ny i igen efter 1 uges pause. og så forfra igen:-)

Det er SÅ nemt selv at :-)

Den er altså bare super o forhold til piller fordi:

Du skal ikke huske den hver dag

Den tager få sek at tage ud og smide væk og sætte ny og

Den frigiver meget lidt hormoner af gangen og er derfor også rar for kroppen

OG, man kan sagtens udskyde mens hvis man skal på ferie, så tager man bare en ny i uden at holde pausen:-)

Jeg har altid brugt piller men det skal jeg da aldrig mere efter jeg har fået nuvaen:-)

Aha okey. Det lyder meget smart må jeg lige sige.
HVor får dem de der nuvaring?

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

Jamen manden får ingen sex til jeg "ordner" mig selv hahah

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

Maria82 skriver:

Efter man har været gravid, kan luften i tarmene sagtens mærkes som en lille bebs der tuller rundt derinde !! Og da man jo har mærket en graviditet før, er man hurtig til at tro at det måske er en bebs, men jeg er ret sikker på det er luften der bevæger sig rundt derinde, mærker det selv til tider og jeg er bestemt ikke gravid !!!

Dog vil jeg også sige at hvis I ikke ønsker en graviditet, så skal i beskytte jer bedre, at Manden "passer" på er ikke en særlig god garanti...

Men held og lykke med det !!

Ja præcis. Fordi man ved hvordan det føles med at have et barn i maven. Så tror jeg, at man er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.