Negativ test, men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.092 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. september 2010

ZamanogDania

Håber I kan hjælpe mig

Jeg har en datter på 8 måneder, og vil helst ikke have børn de næste 3-4 år. Jeg vil gerne have noget prævention, men ved ikke jeg udskylder det hele tiden. Så kom Ramadanen, slutter i morgen. Så vil tale med lægen på mandag om hvilken prævention jeg ønsker mig.

I øjeblikket bruger vi intet, men manden passer på, hvis I forstår hvad jeg mener.
Men i en uge kan jeg mærke som om der er noget i maven. Altså som om det "bevæger sig". Jeg tænkte orh nej er jeg mon gravid og jeg ved det ikke. Så fik jeg lavede en test. Den var negativ.
Men er sku stadig bange.

Har I nogensinde oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Missi

Jeg ha skam prøvet det, og min test var negativ 5 gange ud af 5, men var stadig nervøs, så jeg tog til lægen dagen efter og blev testet negativ at jeg så var gravid 2 mrd efter er en anden ting hehe selvom jeg brugte p-piller.

Men skynd dig til lægen, og ellers så brug kondom det er mega træls, men det er mest sikkert ss

held og lykke

(PS - hvis du er gravid, så er der jo en ting du kan gøre... Nu rynker nogen måske på næsen, men en abort er jo et god mulighed for jer, hvis uheldet er ude&nbsp

Anmeld

9. september 2010

Becks

ZamanogDania skriver:

I øjeblikket bruger vi intet, men manden passer på, hvis I forstår hvad jeg mener.

Det er sgu ingen garanti 

Præsæd kan sagtens gøre dig gravid

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

Missi skriver:

Jeg ha skam prøvet det, og min test var negativ 5 gange ud af 5, men var stadig nervøs, så jeg tog til lægen dagen efter og blev testet negativ at jeg så var gravid 2 mrd efter er en anden ting hehe selvom jeg brugte p-piller.

Men skynd dig til lægen, og ellers så brug kondom det er mega træls, men det er mest sikkert ss

held og lykke

(PS - hvis du er gravid, så er der jo en ting du kan gøre... Nu rynker nogen måske på næsen, men en abort er jo et god mulighed for jer, hvis uheldet er ude&nbsp

Ihhh altså. Jeg håber ikke jeg er gravid. Det alt for tidlig. Jeg må tage til lægen på mandag
Jeg havde menstuation for 3 uger siden. Det var første gang efter jeg har født.

Anmeld

9. september 2010

Amso

Selv om i passer på, at din kæreste/mand ikke kommer inden i dig, kommer der stadig præsperm, under samleje, "safter fra manden", som kan gøre en gravid. Så det slet ikke en sikker måde at ungå graviditet..

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

Tutter skriver:

Det er sgu ingen garanti 

Præsæd kan sagtens gøre dig gravid

Ja det ved jeg godt. Altså jeg har aldrig brugt prævention, os før jeg blev gift. Vi gjorde bare det at manden passet på. Det gjorde vi i 3 år inden vi bestemte os vi skal have et barn.

Anmeld

9. september 2010

LC

Kender det kun alt for godt, testede negativ da jeg var 6 uger henne med min datter...

Og tog først næste test da jeg var over 7 uger henne... lidt overraskende først at teste positivt så sent..

Anmeld

9. september 2010

Missi

Det er bare en urin prøve læge sekratæren skal have og så kan hun give dig svaret... ring i morgen tidlig og hør om det er en mulighed, træls weekend du vil gå i møde hvis du er så trist

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

Altså det er ikke den sikre måde og dyrke sex. Men som sagt skal have den prævention. Taler med lægen.
Det var mest for om nogen ku mærke i maven at man var gravid, selvom man tester negativ.

Anmeld

9. september 2010

SussieThyssen

Ville da bestemt lige blive tjekket hos lægen og ikke udskyde det.

Abort er jeg pricipielt modstander af, og skulle du allerede være gravid igen og du allerede kan mærke "noget der bevæger sig" i din mave, ja så er det alligevel alt for sent til abort.

Og så må du jo bare tage det sure med det søde og modtage endnu et liv med glæde.

Men der kan nu også være andre ting der får maven til at bevæge sig og som man ikke lagde mærke til før man var gravid første gang.

Luft i maven, som ligger og rutcher rundt i tarmene, kan ofte give bevægelser, der minder om baby-bevægelser.

Du er inde i ramadanen, og hvis du selv lever efter den, så er der ikke noget at sige til at du får luft i maven. Ændrede spisevaner er netop en af de ting der virkeligt kan sætte skub i tarmaktiviteten.

Så jeg tror du roligt kan trække vejret igen.

Men hop lige op til lægen alligevel...bare for at være sikker.

Kærligst

Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.