mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

CiSo

jeg vil også skyde på det er helt normalt, ellers er der ihvertfald også noget galt med mig!! Jeg døjer også med det, nu hvor vi nærmer os målet, og det kommer specielt hvis jeg overanstrenger mig. 

Kæmpe kram til dig søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

oo

sophieamalia skriver:

jeg vil også skyde på det er helt normalt, ellers er der ihvertfald også noget galt med mig!! Jeg døjer også med det, nu hvor vi nærmer os målet, og det kommer specielt hvis jeg overanstrenger mig. 

Kæmpe kram til dig søde

det er rart at vide man ikke er den eneste!!

Anmeld

9. september 2010

oo

hm...panodiler gør i hvert fald hverken fra eller til

Anmeld

9. september 2010

Heidimed lea

jeg havde mens smerter i alle mine 3 graviditeter on off  under hele graviditeten og jeg har født alle 3 inden for tiden..

måske er det også bare som den lille ligger i livmoderen og tynger... 

knus Heidi

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Når du nu har ringet til FG imorgen og blevet forvisset om, at det bare er plukveer, så smider du lige en update herind, ikke?

Anmeld

9. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

hm...panodiler gør i hvert fald hverken fra eller til

Ih hvor træls med smerter, men hvor er det spændende. Du bliver snart MOAR søde!!!

Anmeld

9. september 2010

Muffinmor

Det minder utroligt meget om sådan som jeg har følt det, de sidste 2 uger. min jm siger at det er kroppen som øver sig og det skal jeg være glad for. Det kommer mest hos mig når jeg virkelig har knoklet, så er nok en blanding af kroppen øver sig og at den fortæller dig at du skal tage den med ro. jeg er 39+4 i dag men som sagt startede for mig for ca 2 uger siden

Knusser

Anmeld

9. september 2010

Sasja77

Tror også at det "bare" kroppen der holder generalprøve Sådan husker jeg det også.

Og så længe lillebebs kan mærkes så tror jeg ikke at du skal være bekymret. 

Uha det er tæt på nu! Jeg glæder mig sådan på Jeres vegne

Anmeld

9. september 2010

Kløver

Tjuhl skriver:

siden i nat har jeg haft mens smerter. jeg har normalt rigtig rigtig kraftige menstruation smerter og det her er ligesom starten på dem...altså der hvor jeg ved, at jeg skal hjem, under dynen, med et glas panodiler NU!

er det normalt? jeg er 35+1 og tjae... jeg tror min slimprop er gået sådan lidt efter lidt - men absolut ikke helt. jeg har haft plukveer som jeg rent faktisk kunne skelne de sidste par dage, men intet der gør ondt eller som er det mindste regelmæssigt. og babyen har bevæget sig som en tosset hele natten og er også igang nu.

hm...jeg er nok bare lidt sådan  fordi det gør ondt og det i forvejen er en en svær dag idag. så jeg håber der er nogen herinde der kan skrive "jaja, det er heeeeelt normalt! tag en panodil og slap af"

Ved desværre ikke noget om det, men sender dig alligevel et kæmpe kram

Anmeld

10. september 2010

TbCp

Hej Trine...

Husk lige at mærke efter i din krop idag om du måske skal et smut forbi jordmoderen...

Jeg havde mens smerter flere gange gennem min graviditet, så det behøver ikke betyde noget.

Plukveer havde jeg alt for mange af og det er jo ikke helt så godt når man er endnu nogle uger fra termin... så mærk lige godt efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.