mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.421 visninger
38 svar
0 synes godt om
9. september 2010

oo

siden i nat har jeg haft mens smerter. jeg har normalt rigtig rigtig kraftige menstruation smerter og det her er ligesom starten på dem...altså der hvor jeg ved, at jeg skal hjem, under dynen, med et glas panodiler NU!

er det normalt? jeg er 35+1 og tjae... jeg tror min slimprop er gået sådan lidt efter lidt - men absolut ikke helt. jeg har haft plukveer som jeg rent faktisk kunne skelne de sidste par dage, men intet der gør ondt eller som er det mindste regelmæssigt. og babyen har bevæget sig som en tosset hele natten og er også igang nu.

hm...jeg er nok bare lidt sådan  fordi det gør ondt og det i forvejen er en en svær dag idag. så jeg håber der er nogen herinde der kan skrive "jaja, det er heeeeelt normalt! tag en panodil og slap af"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

siden i nat har jeg haft mens smerter. jeg har normalt rigtig rigtig kraftige menstruation smerter og det her er ligesom starten på dem...altså der hvor jeg ved, at jeg skal hjem, under dynen, med et glas panodiler NU!

er det normalt? jeg er 35+1 og tjae... jeg tror min slimprop er gået sådan lidt efter lidt - men absolut ikke helt. jeg har haft plukveer som jeg rent faktisk kunne skelne de sidste par dage, men intet der gør ondt eller som er det mindste regelmæssigt. og babyen har bevæget sig som en tosset hele natten og er også igang nu.

hm...jeg er nok bare lidt sådan  fordi det gør ondt og det i forvejen er en en svær dag idag. så jeg håber der er nogen herinde der kan skrive "jaja, det er heeeeelt normalt! tag en panodil og slap af"

hej sødeste Trine-mor

jeg tror din krop øver sig :0) den øver sig i at føde.... og det skal det jo også...

men hvis du er bekymret, så er der altså ingen der ville fortænke dig at give JM et kald

stort knus søde

Anmeld

9. september 2010

sarahb

hmmm- hvad kunne det være andet end kroppen varmer godt og grundigt op til noget

Ring og spørg jordemoderen og om du evt lige skal ind og tjekkes i understellet ..Det er en go identifikation for hvad der sker

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Uhh jeg tror sørme din krop er ved at køre klar.

Men der jo heller ikke længe til mere skønt

Anmeld

9. september 2010

oo

når I sir klar, så mener I vil ikke "imorgen" klar - agtigt, vel? men bare sådan "nu er det snart uge 37 og så kan alt ske" klar?

Søren er på arbejde til sent pga møder, så jeg orker ikke rigtig at ringe til fødegangen og finde en måde at kommer derind.

puha...jeg kan vist ikke rigtig håndtere det idag

Anmeld

9. september 2010

RumlesMor

Jeg havde selv en del menstruations-lignede smerter til sidst i forløbet...og det var "bare" kroppen der øvede sig.  Hvis det bliver for intenst og længerevarende, er det okay at tage 2 panodiler at sove på. Søvnen er vigtig.

Tror ikke du behøver at tjekke busplaner eller lignede....jeg gik 12 dage over termin, selvom min krop øvede sig jævnligt. Bare grib chancen for at ligge på sofaen med en varm dyne og slappe af!

Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig...

Anmeld

9. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

når I sir klar, så mener I vil ikke "imorgen" klar - agtigt, vel? men bare sådan "nu er det snart uge 37 og så kan alt ske" klar?

Søren er på arbejde til sent pga møder, så jeg orker ikke rigtig at ringe til fødegangen og finde en måde at kommer derind.

puha...jeg kan vist ikke rigtig håndtere det idag

nej ikke imorgen "klar" men om fire fem ugers tid "klar"

Anmeld

9. september 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

nej ikke imorgen "klar" men om fire fem ugers tid "klar"

okay, så er jeg meget mere rolig!!

Anmeld

9. september 2010

BinaMor

det der med 4-5 uger øveklar er jo forskelligt fra person til person. jeg havde det feks sådan 1.gang natten inden jeg fødte. og havde ikke anet hvad plukveer var før der. jeg troede bare det var forstoppelse men det føles også som mens. så jeg ville kontakte fg el jm for en sikkerhedsskyd.

edit;:ikke for at bekymre dig vel

Anmeld

9. september 2010

oo

gabriellasmor skriver:

det der med 4-5 uger øveklar er jo forskelligt fra person til person. jeg havde det feks sådan 1.gang natten inden jeg fødte. og havde ikke anet hvad plukveer var før der. jeg troede bare det var forstoppelse men det føles også som mens. så jeg ville kontakte fg el jm for en sikkerhedsskyd.

edit;:ikke for at bekymre dig vel

okay...hmm..ja! jeg ringer til fødegangen imorgen hvis det fortsætter henover natten. det er uændret indtil videre, men det hjælper lidt at ligge med varmedunk på maven. Det er jo ikke sådan ulidelige smerter, men man blir bare træt i kroppen når det er konstant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.