Ej, hvor er du bare forkælet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Svei

eller nej hvor du forkæler dine børn...andre der får sådanne kommentarer...?? jeg fatter det ikke, for i min verden er forkælelse ret så negativt ladet og jeg synes ikke selv det er det jeg udsættes for eller som jeg udsætter mine unger for...vi er der bare for hinanden.

Hvad med jer...er I forkælede eller forkæler I jeres børn og hvad er det egentlig at forkæle...? jeg tænker lidt på de der unger der bare får alt hvad de peger på og styrer hele huset...

Og hvis det er forkælet jeg er og det samme jeg er over for mine unger...så er det sgu ret så positivt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Vidunderligeunger

jeg har ALTID fået af vide, "åhr,, du er bare SÅ forkælet"... men det var sgu kun materielt! jeg kan sige til mine forældre, "vi mangler en opvaskemaskine" og så står den der dagen efter - men det er bestemt ikke altid sjovere end at være forkælet med omsorg og oprigtig interesse!!!

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

Åhh den høre jeg SÅ tit.

Jeg forkæler Emil og og jeg er selv forkælet.

Men det vil jeg altså ikke mene, ja vi har da det vi har brug for og Emil har pænt tøj osv. MEn han får sgu ikke alt hvad han peger på, og det gør jeg nu altså heller.

Men han skal have det han har brug for, og det er pænt tøj osv. Og af kærlighed kan man nu ikek være forkælet.

Så for mig er forkælet sådan en unge der tror de får alt det de peger på, og skriger til de ved de alligevel får det hvis det starter med et nej.

MEn så længe Emil kan forstå et nej hvis vi er ude at handle osv, så er han sku ikke forkælet efter min mening!

Anmeld

9. september 2010

Pia.

Hvordan forkæler man sine børn ? hvad er forkælelse ! og hvofor pokker skal forkælelse nu være negativt ?

Her forkæler vi hinanden... - Jeg blev forkælet af mine unger den anden dag - da jeg kom hjem havde de købt blomster til mig - skrevet et brev som hang på hovedøren (hvor højt de elsker mig) og så havde de rydet op, tømt opvaskemaskine og støvsuget - det var så dejligt og forkælelse for mig og os - for den tid jeg skulle have brugt på det brugte vi sammen.... Men ud over det så køber jeg tit en kærlighedsgave til mine børn, hvis jeg ser noget som jeg ved ville glæde dem så får de det... (hvis jeg har penge til det) det kan være noget til 10 kr. eller noget til 100 kr !

Så ja vi forkæler vel hinanden når vi kan komme til det...

Anmeld

9. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Pia. skriver:

Hvordan forkæler man sine børn ? hvad er forkælelse ! og hvofor pokker skal forkælelse nu være negativt ?

Her forkæler vi hinanden... - Jeg blev forkælet af mine unger den anden dag - da jeg kom hjem havde de købt blomster til mig - skrevet et brev som hang på hovedøren (hvor højt de elsker mig) og så havde de rydet op, tømt opvaskemaskine og støvsuget - det var så dejligt og forkælelse for mig og os - for den tid jeg skulle have brugt på det brugte vi sammen.... Men ud over det så køber jeg tit en kærlighedsgave til mine børn, hvis jeg ser noget som jeg ved ville glæde dem så får de det... (hvis jeg har penge til det) det kan være noget til 10 kr. eller noget til 100 kr !

Så ja vi forkæler vel hinanden når vi kan komme til det...

Fantastiske børn du har  Håber også, at mine vil gøre noget så dejligt når de bliver ældre

Anmeld

9. september 2010

Svei

MoarHvidovre skriver:

Fantastiske børn du har  Håber også, at mine vil gøre noget så dejligt når de bliver ældre

Det gør børn... bare vent...de små er søde, men de er så meget skønnere når de bliver større...

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Jeg forkæler mig datter, men det er da kun positivt. Mange synes det er helt vanvittigt at jeg køber dyrt tøj til hende i stedet for at gå i føtex

Men det skal selvfølgelig ikke være sådan når hun bliver ældre, at hun bare får hvad hun peger på.

Anmeld

9. september 2010

Pia.

MoarHvidovre skriver:

Jeg blev faktisk så rørt da jeg kom hjem at jeg græd (selvfølgelig af glæde) og forklarede børnene at jeg var så glad at det var derfor jeg græd... da jeg læste sedlen på døren hvor der stod.

"kære mor du må gerne gå ind husk tage skoene af der er gjort rent vi elsker dig meget højt mor. kærlig hilsen din mikkel, mille og mads"

og så kom jeg ind til det fineste hus med blomster de havde købt for deres egen penge...

For et par uger siden fik jeg en glas fugl de havde købt i Netto Ja jeg har de dejligste mest opmærksomme og kærlige børn... og sådan er de heldigvis også over for andre...

Anmeld

9. september 2010

Mathilde

Nej vi forkæler ikke Celina og er heller ikke selv forkælede.

Celina får det hun har brug for både materielt og følelsesmæssigt og jeg gør hvad jeg kan for at opfylde hendes behov. Men det er jo ikke at være forkælet...er det?

Det er svært at definere. Jeg synes man er forkælet, hvis man får alt hvad man peger på - UDEN at sætte pris på det!

Jeg har som yngre fået mange ting af min far ved jul, fødselsdag og også bare generelt. Han kunne godt stikke mig 500kr. uden videre. Og han har hjulpet mig med bil, forsikring til bil osv. MEN jeg ville da hellere have haft en far der brugte tid med mig, i stedet for at ligge fuld på sofaen mens jeg sad og var sulten. Eller brugte tid med mig i stedet for at sætte mig af på en rideskole, hvor jeg så bare sad og kastede sten efter en sten Eller lod mig sove hos ham, når jeg var så bange og utyg, at jeg blev fysisk syg og kastede op, mens jeg lå grædende uden for hans soveværelsesdør.....

Ja mange vil sige at jeg var forkælet, men jeg ville SÅ gerne have undværet alle de ting og så have haft en FAR!

Anmeld

9. september 2010

Christopher&Andreas

Mathilde skriver:

Nej vi forkæler ikke Celina og er heller ikke selv forkælede.

Celina får det hun har brug for både materielt og følelsesmæssigt og jeg gør hvad jeg kan for at opfylde hendes behov. Men det er jo ikke at være forkælet...er det?

Det er svært at definere. Jeg synes man er forkælet, hvis man får alt hvad man peger på - UDEN at sætte pris på det!

Jeg har som yngre fået mange ting af min far ved jul, fødselsdag og også bare generelt. Han kunne godt stikke mig 500kr. uden videre. Og han har hjulpet mig med bil, forsikring til bil osv. MEN jeg ville da hellere have haft en far der brugte tid med mig, i stedet for at ligge fuld på sofaen mens jeg sad og var sulten. Eller brugte tid med mig i stedet for at sætte mig af på en rideskole, hvor jeg så bare sad og kastede sten efter en sten Eller lod mig sove hos ham, når jeg var så bange og utyg, at jeg blev fysisk syg og kastede op, mens jeg lå grædende uden for hans soveværelsesdør.....

Ja mange vil sige at jeg var forkælet, men jeg ville SÅ gerne have undværet alle de ting og så have haft en FAR!

bliver helt ked når jeg læser dit indlæg ku selv ha skrevet  det samme

KRAMMER til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.