Ja, så er det to dage siden,at.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

msax

Hvor er det trist at det skal være så bøvlet når nogen går bort.

Jeg fik helt tårer i øjnene da jeg læste at i tog tilbage og du sang for svigerfar (og dig selv og ove). det må have været et rørende øjeblik.

Hvordan tog bonussønnen det at jakken var væk? og er i sikre på at det er det eneste der er væk. Jeg tror nu jeg havde valgt at melde det alligevel, selvom det umiddelbart bare er en jakke og et tv. Men bliver der noget senere af den ene eller anden ting er der rart at vide I har gjort hvad i kunne.

Sender jer de bedste tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

lion

........ vi var til min svigerfars begravelse og det gik fint, selv om det var MEGET sørgeligt.

Sikke en omgang I skulle igennem.

Det må være hårdt og trist.

Hvor er det frækt at stjæle fra en død mand.

Et stort herfra

Anmeld

10. september 2010

Bondepigen

msax skriver:

Hvor er det trist at det skal være så bøvlet når nogen går bort.

Jeg fik helt tårer i øjnene da jeg læste at i tog tilbage og du sang for svigerfar (og dig selv og ove). det må have været et rørende øjeblik.

Hvordan tog bonussønnen det at jakken var væk? og er i sikre på at det er det eneste der er væk. Jeg tror nu jeg havde valgt at melde det alligevel, selvom det umiddelbart bare er en jakke og et tv. Men bliver der noget senere af den ene eller anden ting er der rart at vide I har gjort hvad i kunne.

Sender jer de bedste tanker

Vi ringede til politiet, som har skrevet det ned... Så det står et sted, hvis det er... Det var bare for meget, at skulle til begravelse, for derefter at have politiet ud...

Min bonussøn blev selvfølgelig meget rørt, og ville jo gerne have haft den, ikke for jakkens skyld, men fordi hans farfar ønskede han skulle have den... og han ville have sat stor pris på at få den, så VI var bare vildt kede af at vi ikke kunne give ham den....

Tak for tankerne!

Anmeld

10. september 2010

Bondepigen

lion skriver:

Sikke en omgang I skulle igennem.

Det må være hårdt og trist.

Hvor er det frækt at stjæle fra en død mand.

Et stort herfra

Ja, synes det er svineri!!! Men vi har valgt ikke at tænke mere på det, for selv om politiet kom ud er det utroligt sjældent, at de finder dem der har gjort det...

Tak for kram!

Anmeld

10. september 2010

Bondepigen

Hvor er I søde allesammen. I skulle bare vide, hvor meget jeres ord og tanker betyder. TAK!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.