Kig her ! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Magsen

Mia&Tonny skriver:

Jeg vejede 52kg da jeg testede positiv i 6. uge og er nu 38+1 og vægten siger 70,1, så det er blevet til 18kg.. Men min læge mener det er pga jeg også stoppede med at ryge lige inden jeg blev gravid, men kan da se det er meget normalt det jeg har taget på

jaa det er da meget normalt ..

jeg stoppede også med at ryge da jeg blev gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

camsko88

jeg er 15+3 og har tabt mig 15 kg

Anmeld

27. september 2010

Amso

Jeg vejede lige omkring 97 da jeg blev gravid. Vejer omkring 3 kg mindre nu og er i 22. uge. Det er jeg godt tilfreds med, da jeg intet motion laver lige pt, og gik til håndbold ca . 3 gange om ugen inden min graviditet.

Anmeld

27. september 2010

morethanperfect

Jeg vejede 52 kg før jeg blev gravid og vejer nu 63 , og jeg er 34+6 i dag ..

Stoppede med at ryge da jeg var en måned henne , men det har jeg heldigvis ikke taget på af

Anmeld

27. september 2010

zille_87

Da jeg blev ventede min søn startede jeg på 62 kg og sluttede på  75 kg så tog 13 kg på - to dage efter fødsel sagde vægten 64 kg

Med min datter startede jeg på 69 kg og sluttede på 74 kg så tog 5 kg - to dage efter fødsel havde jeg tabt 7 kg, og efter ca 6 måneder havde jeg tabt ca 15 kg i alt. (uden motion osv.)

Ved denne graviditet startede jeg på 59 kg og har indtil nu taget 11,5 kg på og jeg er i uge 35. Håber det går lige så let med at smide alle kg denne gang også

Anmeld

27. september 2010

minviktor

jeg vejede 42 kg. jeg fødte da JEG ER 37 UGER HENNE  og dagen før var jeg på 52kg-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.