Kig her ! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

BabyStella!

Kom an, når I har taget 24 kg. på!  Jeg vejede 57 kg, da jeg blev gravid (var vidst 6 uger henne, da jeg fandt ud af det), og samme dag som jeg fødte, vejede jeg 81 kg.!

Men 2 mdr. efter fødsel havde jeg tabt 12 kg. Vand åbenbart. Nu er jeg nede på 62 kg., og mangler lige lidt endnu - vil gerne ned på 55-57 kg. igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Svei

1. graviditet:78kg-103kg

2.80kg-96kg

3.63kg-88kg

Anmeld

9. september 2010

Sofia

Jeg vejede 62 kg da jeg blev gravid, og har nu taget 3 kg på. Jeg er kun 11 + 2...

Anmeld

9. september 2010

Mai-pigen

I min første graviditet vejede jeg 79 kg og da jeg skulle føde 101 kg..

Denne graviditet vejede jeg 83 kg, og nu (38+1), 95 kg.. Håber på vægten stopper her...

Anmeld

9. september 2010

Muffinmus

så ligger du jo næwten i gennemsnittet, det er jo helt fint:-)

Da jeg var lige så langt første gang havde jeg nok tager..bum bum...20 kg på?? endte i hvert fald på +25:-)og startede på 55 kg:-)

Anmeld

9. september 2010

lucas<3

jeg vejede 59.1 og vejde 72.3 i uge 42

Anmeld

9. september 2010

cdinesen

jeg er 22+1 og har tabt mig 2 kg siden jeg blev gravid

Anmeld

9. september 2010

Dansker I Holland

Zafir skriver:

Tak Jeg kan heller ikke være i mine gravidbukser mere, så alt gravidtøjet er lagt væk nu Skønt, at gå i sit gamle tøj

Ja det glæder jeg mig osse helt vildt til Savner at ligne et alm menneske hehe... Og selv tak da bliver skønt at komme ned i mine smarte bukser igen

Knus Sussie 30+3

Anmeld

9. september 2010

Noneother

Jeg vejede 56 da jeg blev gravid.

Jeg vejede 71 dagen inde jeg fødte.

-Nu er Jusin 4 måneder og jeg vejer 54½, så jeg er godt tilfreds

Anmeld

9. september 2010

Maria-s

Jeg vejede ca 77 kg da jeg blev gravid. I morges sagde vægten 80,7, så ind til videre har jeg taget ca. 3,5 kg på, SELVOM jeg har haft rigtig meget kvalme fra uge 6 til 13. Jeg har dog ikke kastet så meget op, når jeg har kastet op. Og kvalmen har gjort at jeg har spist MASSER af kulhydrater, da det er det eneste jeg har kunne spise. Jeg er i dag (kun) 14+6 så jeg frygter sgu lidt hvordan jeg kommer til at se ud når terminen oprunder!...  Men trøster mig med at jeg her kan læse at der er flere der har taget +10 og +20 kg og tabt dem igen Jeg skulle gerne 5 kg ned under startvægt når bebs engang er kommet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.