anbefal en navne sut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

vingummibamse

Trolde_mor skriver:

uh det kan jeg ikke lige huske

Hm.. kan ikke finde den på søndagsavisen.dk, som er avisen den var i.. bum bum..

uhh må du meget gerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

klmf

www.babyrum.dk

Har haft dem i brug længe nu og du kan ikke se på skriften at de er blevet kogt. Det var de billigste jeg kunne finde...

Anmeld

8. september 2010

Mor-til-asta-09

jeg har købt på navnesutten.dk og på trendsales.. og har været fuldt ud tilfreds med alle de sutter jeg har fået..

Anmeld

8. september 2010

loppen82

vingummibamse skriver:

uhh må du meget gerne..

Hej...

Jeg har købt gennem Babysam og navnesutten.dk og er lige tilfeds med sutterne fra begge steder...

Anmeld

8. september 2010

mor_sabina

vingummibamse skriver:

ej hvor en fin gave at få..

og det er ikke sådan nogen hvor skriften går af når de blir kogt..? ved du det..?

Nej skriften går ikke af, og jeg synes det er rigtig gode sutter. Hurtig levering og har faktisk ikke noget dårligt at sige.

Vil da opfordre til at bruge navnesutten.dk da det så vidt jeg er orienteret var en mor der startede det fordi hun synes det var en god ide.Så synes da man skal støtte initiativtageren

Anmeld

8. september 2010

solsikke68

Gumlo.dk

De er også super...og så store de ikke kan putte hele sutten i munden :-)

Navnet holer også superfin i kogning og skoldning x flere !!!

Anmeld

8. september 2010

Nadia&Daniel

Hvilken slags sutter skal man bruge??? synes godt nok der er mange slags - hvad skal man dog vælge???

Anmeld

8. september 2010

vingummibamse

Nadia&Daniel skriver:

Hvilken slags sutter skal man bruge??? synes godt nok der er mange slags - hvad skal man dog vælge???

men de siger at natur gummi er bedst..

Anmeld

8. september 2010

vingummibamse

solsikke68 skriver:

Gumlo.dk

De er også super...og så store de ikke kan putte hele sutten i munden :-)

Navnet holer også superfin i kogning og skoldning x flere !!!

er lidt forelsket i at de har sutteflasker...

Anmeld

9. september 2010

LC

Tror lang hen af vejen ikke det er dig der kommer til at vælge hvilken slags sut din baby vil have.

Min datter på 8 måneder, har kun ville have en bestem slags, alle andre har hun lydt som om hun var ved at blive kvalt eller bare spyttet ud.

Tror de flest baby har en ide om hvad de helst vil have, der er selvfølgelig også nogle der bare sutter på hvad som helst.  Og mener det er natur gummi man skal holde sig fra når de får tænder for så kan de bide huller i det, men så længe de ikke har tænder, er det helt fint, er dog ikke helt sikker(ellers er det silikone, er ihvertfald en af delene).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.