Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har snakket om at få lavet navne sutter til Fraya.. og da hendes Navn jo staves ret specielt skal vi ha dem lavet et sted på nettet..
så kom med jere erfaringer.. hvor har i bestilt fra og har i været tilfredse..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Følger lige med
Vi har fået et gavekort af min søde veninde, til navnesutten.dk. Hun har simpelthen været så glad for sutter derfra, og har valgt at give os et gavekort dertil
Vi vælger NUK sutterne derfra, da NUK sutter har fået bedst i test
ej hvor en fin gave at få..
og det er ikke sådan nogen hvor skriften går af når de blir kogt..? ved du det..?
Jeg har bestilt på minverden.dk og på navnesutten.dk .
jeg har været rigtig godt tilfreds !
vingummibamse skriver: ej hvor en fin gave at få.. og det er ikke sådan nogen hvor skriften går af når de blir kogt..? ved du det..?
Ja, blev helt varm om hjertet - hun sagde bare jeg ville få et brev en af dagene og vupti, så var det sørme et gavekort
Jamen så vidt jeg ved er navnet på sutten ikke blevet slidt af
MortilMogL skriver: Jeg har bestilt på minverden.dk og på navnesutten.dk . jeg har været rigtig godt tilfreds !
og hvordan med navnet er det blevet slidt..?
Har altid bestilt på Navnesutten.dk, og har været rigtig tilfreds.
Navnet er rigtig flot, og bliver ikke slidt af!
Trolde_mor skriver: Ja, blev helt varm om hjertet - hun sagde bare jeg ville få et brev en af dagene og vupti, så var det sørme et gavekort Jamen så vidt jeg ved er navnet på sutten ikke blevet slidt af
ej hvor en sød tanke..
det er nemlig det vi er mest bange for, det er at bruge rigtig mange penge på suttet hvis navnet bare blir slidt af..
Munder skriver: Har altid bestilt på Navnesutten.dk, og har været rigtig tilfreds. Navnet er rigtig flot, og bliver ikke slidt af!
super.. mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128