Og så stod man der med en kasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

BubbieBear

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, det bliver da spændende:-) Det er ikke så slemt med de stik, når man først får det lært (jeg er efterhånden blevet helt pro:-))

Tror heller ikke det er så slemt Er nu mere nervøs for om alt ser ud som det skal. Slimhinden f.eks. Og om æggene deler sig som de skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Lisbeth1985

BubbieBear skriver:

Tror heller ikke det er så slemt Er nu mere nervøs for om alt ser ud som det skal. Slimhinden f.eks. Og om æggene deler sig som de skal

Det kan jeg virkelig godt forstå, men det er jo desværre uden for dine hænder.. Tror man bliver nødt til at tænke positivt og forsøge at lægge bekymringerne på hylden, selvom det er skide svært!! Vi kan jo hverken gøre fra eller til, selvom vi gerne ville:-)

Anmeld

14. september 2010

BubbieBear

Lisbeth1985 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå, men det er jo desværre uden for dine hænder.. Tror man bliver nødt til at tænke positivt og forsøge at lægge bekymringerne på hylden, selvom det er skide svært!! Vi kan jo hverken gøre fra eller til, selvom vi gerne ville:-)

Du har ret nu skal jeg bare tænke på mig selv og sørge for ikke at blive stresset. hehe

Anmeld

14. september 2010

Lisbeth1985

BubbieBear skriver:

Du har ret nu skal jeg bare tænke på mig selv og sørge for ikke at blive stresset. hehe

Det er en god ide (for det er jo slet ikke stressende at være i fertilitetsbehandling:-)) Håber du får held med det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.