Og så stod man der med en kasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. september 2010

BubbieBear

Manden og jeg ryddede op ude i vores "pulterkammer" idag.

Jeg fandt en babydyne, nogle fotorammer, Kaj og Andrea bamser (som jeg kom til at købe her den anden dag ) og nogle andre småting. Kom det hele i en kasse og skrev "ønskebarnet" på.

Nøj hvor var det underligt Altså på den gode måde. Tænk.. Det er jo lige om lidt jeg skal have taget æg ud og lagt æg op (uge 39 hvis alt går som planlagt)

Er det forkert af os at gå og samle lidt sammen allerede?

Er jeg ved at blive tosset?

Knus fra (en efterhånden meget skruk) Bubbiebear

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

ønskebørn74

Jeg fandt en babydyne, nogle fotorammer, Kaj og Andrea bamser (som jeg kom til at købe her den anden dag ) og nogle andre småting. Kom det hele i en kasse og skrev "ønskebarnet" på.

Nøj hvor var det underligt Altså på den gode måde. Tænk.. Det er jo lige om lidt jeg skal have taget æg ud og lagt æg op (uge 39 hvis alt går som planlagt)

Nej da søde, jeg køber en lille ting ved hvert forsøg... Det afgør man helt selv... I gamle dage fik man allerede de første ting til brylluppet... 

Knus og kram Lene

Anmeld

9. september 2010

MM1987

Nej det synes jeg ikke det er...

Hvis det gør dig glad når du køber tingene og når du kigger på dem, så synes jeg bare du skal gøre det.

Som min psykolog sagde, hellere gå og være glad, for hvis sorgen så kommer så har du store overskud til at tage den - og man bliver ikke mere eller mindre ked af det, end hvis man har gået og forberedt sig på sorgen, man har bare mindre overskud til at håndtere den. 

Jeg kan ikke huske hvem der fortalte mig det herinde, men de havde en tradition, at hver gang de blev insemineret (tror jeg det var) købte de en lille ting.  Jeg synes det er en rigtig fin tænke, og hvis det gør at man får den her "YES det kommer til at lykkedes" er jeg sikker på det hjælper.

Anmeld

11. september 2010

Lisbeth1985

Synes slet ikke, at det er nogen dårlig idé - det hjælper jo til at holde håbet ved lige:-) Vi er igang med vores andet IUI-forsøg og jeg har allerede købt det første sæt babytøj og en lille bamse. Det er gemt laaangt væk, men kan findes frem, hvis jeg har brug for at blive mindet om, hvad målet er i tiden med op- og nedture.. Og hvis jeg ikke har brug for at se på det, er det ikke noget, der springer i øjnene på mig.. Og jeg er sikker på, at vi begge nok skal få brug for vores indkøb før eller senere (hepper på før:-))

Anmeld

12. september 2010

BubbieBear

Lisbeth1985 skriver:

Synes slet ikke, at det er nogen dårlig idé - det hjælper jo til at holde håbet ved lige:-) Vi er igang med vores andet IUI-forsøg og jeg har allerede købt det første sæt babytøj og en lille bamse. Det er gemt laaangt væk, men kan findes frem, hvis jeg har brug for at blive mindet om, hvad målet er i tiden med op- og nedture.. Og hvis jeg ikke har brug for at se på det, er det ikke noget, der springer i øjnene på mig.. Og jeg er sikker på, at vi begge nok skal få brug for vores indkøb før eller senere (hepper på før:-))

Mia Maia og dig har jo fuldkommen ret! Jeg havde egentlig ikke tænkt de tanker som du skriver, men nu giver det hele pludselig mere mening  

Det giver håb! Også selvom det ligger i en flyttekasse. De bamser jeg havde købt lå ovenpå et skab inde i soveværelset, men af en eller anden grund kunne jeg ikke holde ud at de lå der

Lyder spændende med IUI  Hvor langt er I i forløbet?

Anmeld

13. september 2010

Lisbeth1985

Vi er igang med vores andet forsøg - vi skal insemineres igen på onsdag, så krydser fingre og tæer for, at det lykkedes denne gang:-) Hvor langt er i?

Anmeld

13. september 2010

BubbieBear

Lisbeth1985 skriver:

Vi er igang med vores andet forsøg - vi skal insemineres igen på onsdag, så krydser fingre og tæer for, at det lykkedes denne gang:-) Hvor langt er i?

Vi skal til Brædstrup på fredag hvor jeg skal lære at stikke mig selv i maveskindet. Hvis alt går som det skal får jeg taget æg ud og lagt æg op i uge 39

Anmeld

13. september 2010

NoName

BubbieBear skriver:

uge 39, jamen guuud altså, det er jo lige om lidt, hvor bliver det spændende....

og glæder mig til at høre mere

Anmeld

13. september 2010

BubbieBear

noname skriver:

uge 39, jamen guuud altså, det er jo lige om lidt, hvor bliver det spændende....

og glæder mig til at høre mere

*kigger i sin kalender* F*ck.. Det er det sgu da også

Damn.. Det er jo lige om lidt!

Har mistet tidsfornemmelsen en smule

Anmeld

13. september 2010

Lisbeth1985

BubbieBear skriver:

Vi skal til Brædstrup på fredag hvor jeg skal lære at stikke mig selv i maveskindet. Hvis alt går som det skal får jeg taget æg ud og lagt æg op i uge 39

Ihh, det bliver da spændende:-) Det er ikke så slemt med de stik, når man først får det lært (jeg er efterhånden blevet helt pro:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.