Mette88 skriver:
Hej Piger.
Jeg er gået total i stykker forneden under fødslen, og har fået mange sting, hvad jeg kan se i hvert fald. -Hver gang jeg skal på toilettet skriger jeg faktisk, fordi det gør så ondt når jeg tisser. Ved i noget om, om man kan få noget bedøvelse man kan sprøjte på dernede? For jeg føler jeg skal dø, når jeg skal tisse.
Mvh. Mette
Hej 
Jeg fik også mange sting, da jeg fødte - og det sved SINDSYGT meget - jeg blev (som andre også har skrevet) simpelthen nødt til at stille mig i brusekabinen og skylle, mens jeg tissede, fordi det gjorde så ondt...!
På hospitalet fik jeg et "isbind" - ta´ et bind, gør det vådt, put det i fryseren til det er helt frossent, læg det i en frysepose og med en sok (eller andet stof) omkring og læg det i trusserne - det gjorde underværker hos mig...! Man skal bare lade det sidde, til det bliver for koldt eller ubehageligt - og man kan gøre det om og om igen mange gange i løbet af dagen
Jeg havde rigtig ondt i ca. 14 dage, men det fortog sig stille og roligt derefter, så håber snart dine smerter fortager sig...!
Katja
Anmeld