Angående bedøvelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. september 2010

MetteMTH

Hej Piger.

Jeg er gået total i stykker forneden under fødslen, og har fået mange sting, hvad jeg kan se i hvert fald. -Hver gang jeg skal på toilettet skriger jeg faktisk, fordi det gør så ondt når jeg tisser. Ved i noget om, om man kan få noget bedøvelse man kan sprøjte på dernede? For jeg føler jeg skal dø, når jeg skal tisse.

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Pige2009

Hvor mange dage er det siden du fødte? Det lyder da som om der måske er lidt infektion. Jeg blev også syet lidt, men det gjorde ikke ondt at tisse...

Anmeld

8. september 2010

MoarTil4

Mette88 skriver:

Hej Piger.

Jeg er gået total i stykker forneden under fødslen, og har fået mange sting, hvad jeg kan se i hvert fald. -Hver gang jeg skal på toilettet skriger jeg faktisk, fordi det gør så ondt når jeg tisser. Ved i noget om, om man kan få noget bedøvelse man kan sprøjte på dernede? For jeg føler jeg skal dø, når jeg skal tisse.

Mvh. Mette

det kan godt svie i løbet af de første par dage.....har du prøvet at holde en våd kold klud på - det bedøver lidt.

Hvis det er noget som varer ved, skal du nok have det undersøgt.

god bedring med det.

Anmeld

8. september 2010

BinaMor

jeg fik 7 sting og det sved også sååååååååååååå meget. jeg tissede i bruseren så vandet ku sprøjte tisset væk med det samme

Anmeld

8. september 2010

MetteMTH

Baagøe skriver:

Hvor mange dage er det siden du fødte? Det lyder da som om der måske er lidt infektion. Jeg blev også syet lidt, men det gjorde ikke ondt at tisse...

Det gjorde jeg i lørdags Jeg har nogle kæmpe rifter og så er jeg faktisk syet helt oppe i. Tror jeg har over 10 sting

Anmeld

8. september 2010

MetteMTH

gabriellasmor skriver:

jeg fik 7 sting og det sved også sååååååååååååå meget. jeg tissede i bruseren så vandet ku sprøjte tisset væk med det samme

Det er det jeg gør nu, men det gør nu stadig lidt ondt

Anmeld

8. september 2010

JulieE

Mette88 skriver:

Hej Piger.

Mvh. Mette

Et lille tip... Tag en lille shampoo flaske (rejse str, rengjort for sæberester) og hæld vand på syningen mens du tisser. det lindrer. Og sørg for at drikke rigtig meget... altså virkelig meget. Det går urinen tynd og så svier det heller ikke så meget. Det err også godt for mælkenproduktionen, hvis du ammer

Anmeld

8. september 2010

LISBETH:-)

Jeg fik 32 sting da jeg fødte i 2007 det gjorde også meget meget ondt i en uge og gå på toilettet - ja både stort og småt var et helved. Men så gik det altså væk, som sagt efter en uge.

Jeg tissede i bruseren med lunkent vand på syningerne det hjalp rigtig rigtig meget. Og så brugte jeg skum vaskeklude til at duppe mig med bagefter så jeg ikke skulle tørre med håndklædde.

Jeg fik afvide dengang i 2007 at der ikke var noget og gøre ved det, jeg måtte bare bide det i mig

Håber det snart går over

Anmeld

8. september 2010

Muffinmus

Blev syet i 45 minutter, aner ikke hvor mange sting det er, men selvfølgelig svier det når du tisser:-)

Det er jo stadig lidt følsomt når det ikke er helet og der er jo lidt syre en ens urin.

Så jeg skyllede samtidig med at jeg tissede så det ikke var ren urin der rmate mig voldsomt, men halvt vand og så kølede det dejligt også.-)

Anmeld

8. september 2010

BinaMor

lisbeth2910 skriver:

Jeg fik 32 sting da jeg fødte i 2007 det gjorde også meget meget ondt i en uge og gå på toilettet - ja både stort og småt var et helved. Men så gik det altså væk, som sagt efter en uge.

Jeg tissede i bruseren med lunkent vand på syningerne det hjalp rigtig rigtig meget. Og så brugte jeg skum vaskeklude til at duppe mig med bagefter så jeg ikke skulle tørre med håndklædde.

Jeg fik afvide dengang i 2007 at der ikke var noget og gøre ved det, jeg måtte bare bide det i mig

Håber det snart går over

32??

av sir jeg bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.