Vis os jeres puslebord :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

vingummibamse

vil ikke lige tage billed af vores og ligge ind.. da det pt. bliver brugt til rode plads  (noah bruger jo ikke ble mere og lille søster ligger i maven)

men ja vi har også en af dem fra baby sam hvor det "ekstra" stykke kan tages af også er det bare en komode...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Vi har en puslekommode fra Babysam model Nelly, som kan laves om til alm kommode, når man ikke længere pusler

Den er bare SÅ fin den puslekommode

Anmeld

8. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Den er bare SÅ fin den puslekommode

Tak Den var heller ikke så dyr og så kan den rumme MEGA meget, så det er dejligt. Kan varmt anbefales

Anmeld

8. september 2010

klmf

Vores er et væghængt fra IKEA (loooooooove IKEA). Ovenover har jeg hængt en troldegren med små kinesiske lamper og hængt stoffisk i forskellige farver op i grenen. Supersødt synes jeg selv og vi er så glade for det - specielt da han var lille og havde afføring i bleen om natten var det genialt med det bløde bløde lys i stedet for halogenspot lige ind i bærret på det lille forsovne pus Og så kan man jo variere tingene i troldegrenen i en uendelighed...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2010

Brams

Billedet er taget inden hun kom til verden så der er ikke så meget "fyld" på bordet og omkring det endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Vores er et væghængt fra IKEA (loooooooove IKEA). Ovenover har jeg hængt en troldegren med små kinesiske lamper og hængt stoffisk i forskellige farver op i grenen. Supersødt synes jeg selv og vi er så glade for det - specielt da han var lille og havde afføring i bleen om natten var det genialt med det bløde bløde lys i stedet for halogenspot lige ind i bærret på det lille forsovne pus Og så kan man jo variere tingene i troldegrenen i en uendelighed...

Sikke en god idé med lamperne - rigtig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.