Vis os jeres puslebord :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.986 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Anonym trådstarter

Mangler inspiratiooooooon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi have ikke noget, men lavede en plade til at have på sengen. Og da vi flyttede blev den lavet en anelse om, så den kunne sidde fast på en bordplade i stedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2010

Gellan

Jeanne skriver:

Vi have ikke noget, men lavede en plade til at have på sengen. Og da vi flyttede blev den lavet en anelse om, så den kunne sidde fast på en bordplade i stedet

Sq da smart det der med en plade på sengen snupper måske lige den idé, da vores hus ikke har særlig meget plads - specielt ikke til et stort puslebord

Anmeld

8. september 2010

B&J

Vi fik dette pusle bor er min mor og vi elsker det... for der er jo bade kar i og det er i den højte man ikke får ondt i ryggen.... selv om jeg ikke er så høj og der er plads til alt

Anmeld

8. september 2010

Diana...

Jeanne skriver:

Det var sgu da smart!

Anmeld

8. september 2010

Pige2009

Vi har en puslekommode fra Babysam model Nelly, som kan laves om til alm kommode, når man ikke længere pusler

Anmeld

8. september 2010

Diana...

B&J skriver:

Vi fik dette pusle bor er min mor og vi elsker det... for der er jo bade kar i og det er i den højte man ikke får ondt i ryggen.... selv om jeg ikke er så høj og der er plads til alt

Det har vi også kikket på det er sgu bare smart altså.

Anmeld

8. september 2010

B&J

Diana... skriver:

Det har vi også kikket på det er sgu bare smart altså.

Det er det og jeg elsker det bare over alt på jorden og når barnet bliver for lang til det lille bade kar der er der i køber man bare en af de alm. bade kar og det kan sagtens ligge der også det gør vi også ingen buk med ryggen når han bader heller åhh jeg elsker det

Anmeld

8. september 2010

jacqueline84

Købt et gammelt puslebord. Malet det hvidt og skiftet håndtagene ud. Synes det smart for man kan slå puslepladen op så det ikke fylder så meget.

Anmeld

8. september 2010

SarahAa

Her er vores

Vi har heller ikke den store plads på værelset, så vi valgte et man kunne hænge op på væggen Det er vi også smadder glade for, da man kan lukke det sammen, og gemme det lidt væk. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.